Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpiståkning i de tre dalarna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glidaren" data-source="post: 1194702" data-attributes="member: 164796"><p>Tänkte åka till Val Thorens i vinter och bara åka offpist. Undrar nu om det finns någon där ute som verkligen vet några fina repor med bra offpiståkning och kan tänkas dela med sig av sin kunskap. Har läst andra forum, men oftas är det någon cooling som bara gillar att glänsa över sin egen förträfflighet och menar att man ska hyra guide. Så är det någon som är villig att lite mer exakt berätta vart jag kan sladda skulle jag bli en glad åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glidaren, post: 1194702, member: 164796"] Tänkte åka till Val Thorens i vinter och bara åka offpist. Undrar nu om det finns någon där ute som verkligen vet några fina repor med bra offpiståkning och kan tänkas dela med sig av sin kunskap. Har läst andra forum, men oftas är det någon cooling som bara gillar att glänsa över sin egen förträfflighet och menar att man ska hyra guide. Så är det någon som är villig att lite mer exakt berätta vart jag kan sladda skulle jag bli en glad åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Offpiståkning i de tre dalarna.
Tillbaka
Topp