okej att åka i snowboardställ?

JtoB

Aktiv medlem
Hejsan letar efter skidställ o hittat ett ställ som jag tycker e snyggt men det är ett snowboard ställ och jag kör skidor så vad tycker ni?
tycker ni de skulle se konstigt ut att någon skulle köra i ett snowboard ställ eller skulle ni inte bry er?
vill ju inte bli utskrattad i parken;P!

här är en bild på den det e firefly/biveson jacket
http://www.intersport.se/products/D...str=7&Old_kat2_querystr=0&Old_kat3_querystr=0

och byxan!--- firefly biveson pant
http://www.intersport.se/products/D...ld_kat3_querystr=0&Old_kat1_querystr=7&Kat1=7
vet att detta inlägg hör till ett av dom fjolligaste inläggen men vill veta va ni tycker:P

snowboardställ är snyggare än skidställ imo. Men köp ett burtonställ istället, billigare och snyggare, finns på www.junkyard.se www.nocomply.se
eller ja, burton finns överallt i princip.

Det spelar ingen roll köp det du gillar. Tror inte folk åker runt och tittar om någon har skid eller snowboardkläder.

Till sak så spelar det ingen roll , om du inte ska köra speedski ?
helt säker på att 70% av freerides användare kör i nått plagg som på prislappen ska vara snowboard anpassat!

Jag säger såhär, om du köper något du gillar och framhäver det på ditt egna sätt så kmr folk att se det, inte för att kläderna bär dig utan för att du bär kläderna,
du behöver inte ens göra något coolt, bara va dig själv i det du gillar :D
peace

Senast ändrad:
Ingen kommer bry sig det är ju dig själv som skall tycka och tänka du tar ju det som är snyggt och sitter bra

klart defunkar. har själv en dc jacka som är hur skön som helst o framför allt snygg;).

Det är verkligen INTE okej!
Dina föräldrar/släktingar/kompisar kommer stöta bort dig eftersom snowboardställ enbart är till för snowboardåkare och får under inga omständigheter användas av skidåkare........ Så är det.

NeeeJ....hur kan du tro att de går?!?.......de e enligt svea hovrätts lag framförallt olagligt men sedan är de nästan fysiskt omöjligt.....så nej

Vad tror du?
Det är ju självklart olagligt, iallfall lika olagligt som att en svensk gör en tysk bil.(läs: väldigt olagligt)

Firefly biveson jacket: "Vind-och vattentät skidjacka med andasfunktion."

Kan man ha skidstrumpor när man åker snowboard?

nej fyfan håll dej till äckliga skidmärken som JL..... skäm inte ut snowboardmärkena.. firefly kan fan inte räknas som snowboardmärke föressten, typ som warp, wannabe märke.

jag kör med burtonställ..ingen som sagt nått om det i parken? plus att många pro's kör med snowboadställ.. t.ex tom wallisch och steve stepp

kul att nån drog upp den här tråden. det är alltid så hemska svar i sånna här. man åker väl i vad man vill eller. ja fattar inte varför alla bryr sej om folk, tror ni seriöst att nån skulle ställa sej å skratta åt dej: hahah han har snowboard jacka?
Nopppppppe niiiet

ABSOLUT INTE!

Tänk om alla freeriders här på sidan skulle se att man inte är coolast, mest gangster och så vidare, dom skulle lyncha dig! Bäst du köper Oakly eller liknande så du passar in!

Köp det du tycker e snyggt! Det är viktigast!

Seriöst åk i va du vill men det känns lite fel att kalla Firefly för snowboardmärke eftersom det är Intersports grejer. Som Warp eller Crazy Creek, men visst vill du åka i Firefly så gör det.JAg tror knappast de tar liftkortet ifrån dig:)

Tillbaka
Topp