Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Old school
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Albano" data-source="post: 19164" data-attributes="member: 12892"><p>I vintras åkte jag rätt mycket i Parken i Åre å då märkte att det var inte en enda som körde old-school. Så jag å en kompis började göra lite nut-grabs,splits, daffys å annat smått å gott. Vad har hänt med den ultimata kombinationen twister twister spread?? Javisst e ugly grab snygg men attans vad new-school tricken e vanlig. Låt inte detta glömmas bort. Old school e coolare</p><p></p><p>Albano, en omvänd new-school åkare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Albano, post: 19164, member: 12892"] I vintras åkte jag rätt mycket i Parken i Åre å då märkte att det var inte en enda som körde old-school. Så jag å en kompis började göra lite nut-grabs,splits, daffys å annat smått å gott. Vad har hänt med den ultimata kombinationen twister twister spread?? Javisst e ugly grab snygg men attans vad new-school tricken e vanlig. Låt inte detta glömmas bort. Old school e coolare Albano, en omvänd new-school åkare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Old school
Tillbaka
Topp