Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
old school
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perka" data-source="post: 46851" data-attributes="member: 14270"><p>Kul att nån tog upp tråden igen. Att kalla mute grab för old school....!?! Jag blir knäckt! ALLA former av grabs är new school. </p><p></p><p>Fan nu fattar jag varför kidsen i det lokala big jumpet tittar så konstigt på mig när jag försöker bonde och göra nya trick. Jag gör helt enkelt för gamla "new school" trick. Damn!</p><p></p><p>Ljushopp är fina grejer men jag lägger nog min röst på daffyn. Eventuellt med överkursen att lägga benen "fel" mitt i en dubbeldaffy.</p><p></p><p>Angående twintips. Det finns ett par med i "Der weisse rausch" en gammal spelfilm med skidtema från 1931 vetefan om dom serietillverkades då men killarna som åker på dom vet vad dom pysslar med. DET är old school det, och det är LÅÅÅÅÅNGT innnan dom twintips som hittils nämnts.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perka, post: 46851, member: 14270"] Kul att nån tog upp tråden igen. Att kalla mute grab för old school....!?! Jag blir knäckt! ALLA former av grabs är new school. Fan nu fattar jag varför kidsen i det lokala big jumpet tittar så konstigt på mig när jag försöker bonde och göra nya trick. Jag gör helt enkelt för gamla "new school" trick. Damn! Ljushopp är fina grejer men jag lägger nog min röst på daffyn. Eventuellt med överkursen att lägga benen "fel" mitt i en dubbeldaffy. Angående twintips. Det finns ett par med i "Der weisse rausch" en gammal spelfilm med skidtema från 1931 vetefan om dom serietillverkades då men killarna som åker på dom vet vad dom pysslar med. DET är old school det, och det är LÅÅÅÅÅNGT innnan dom twintips som hittils nämnts. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
old school
Tillbaka
Topp