Om valet i år

Om valet i år
Är riktigt sur för att jag inte får rösta nu.... Det känns verkligen som att man måste påverka politiken så att Sverige går framåt!

Om valet i år
Piratpartiet. Läs David Icke m.fl.
Jag tycker den viktigaste frågan är Personlig integritet och rätten till ett privatliv. Folket ska styra, inte regeringen.

Om valet i år
Samma som herring, 94% moderat! Känns trygggt tycker jag. Det kommer nog bli ett ganska intressant val, många som förstagångsröstar nu växte typ upp med att i grundskolan se Göran Persson aka. Göran Päron som en tråkig och fet gubbe som man inte skulle tycka om. Det borde spela in på ngt sätt!

Om valet i år
miljöpartiet! seriöst! ingen här vill väl ha 20+ och regn mitt i vintern p.g.a växthuseffekten?

Om valet i år
ok... hur hamnade jag här? hur kan jag bli 40% vänster???? jag e inte vänster!!!!!!!!!!!!!!

Om valet i år
Switch_540... om du nu är så himla kåt på snö och vintern borde du väl tycka om växthuseffekten, med tanke på att den kommer leda till en ny istid..visserligen så kommer ingen av oss att leva då..men iaf;)
97% moderat.. är man aktiv i muf så är man..

Om valet i år
jeppan, nej..jag ahr bara sett den en gång..
med de ökade koldioxidutsläppen så kommer solljuset att "återanvändas" för att det studsar tillbaka ner på jurden när det egentligen ska ut i rymden igen.. koldioxidet bildar alltså en vägg ut mot rymden. Med d ökade temperaturerna så kommer polarisarna att smälta.. det kalla vattnet från polarisarna väger mer än golfströmmens varma vatten.. det kommer därför att skjuta tillbaka golfströmmen och norden kommer att få mycket lägre temperaturer och en ny istid bildas.. Jag kan fö övrigt påpeka att vi just nu lever i en interglaciärtid..Det vanligaste "klimatet" här uppe i norden är istid..just nu lever vi mellan 2 istider..
thats all folks..

Tillbaka
Topp