Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
on3p-skis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 569800" data-attributes="member: 46762"><p>När man fyller i beställningsformuläret på nätet blir fraktkostnaden til Europa $89, så jag får det till $588... Men Scott kanske har ändrat någonting?!</p><p></p><p>Hur som helst verkar man få grymma sidor för pengarna... Tänk bara vad motsvarande hade kostat om det hade stått Völkl, Rossignol eller Dynastar på skidorna...</p><p></p><p>Jag hoppas på att köpa ett par Billy Goats till nästa säsong.</p><p></p><p>BTW, kom ihåg att pre-salen slutar sista september, så ni har inte mycket tid på er att fundera... Vafan, varför fundera, kööööp!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 569800, member: 46762"] När man fyller i beställningsformuläret på nätet blir fraktkostnaden til Europa $89, så jag får det till $588... Men Scott kanske har ändrat någonting?! Hur som helst verkar man få grymma sidor för pengarna... Tänk bara vad motsvarande hade kostat om det hade stått Völkl, Rossignol eller Dynastar på skidorna... Jag hoppas på att köpa ett par Billy Goats till nästa säsong. BTW, kom ihåg att pre-salen slutar sista september, så ni har inte mycket tid på er att fundera... Vafan, varför fundera, kööööp!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
on3p-skis?
Tillbaka
Topp