on3p-skis?

jung

Aktiv medlem
on3p-skis?
Hallå alla big mt killar och tjejer!

Är det någon som testat on3pskis?
Eller vad tror ni?

www.on3pskis.com

ps: Är sjukt sugen på att testa något nytt något annat tips?

on3p-skis?
Har inte provat dom.

De har dock jävligt goda omdömmen och de är byggda med själ.

Det enda negativa är att det är det första året de expanderat till "fabrik" (även om de fortfarande är handbyggda) så skulle vänta.

Men jag tror absolut på skidorna, det ska jag säga. Hela grejen började som denna killens projektarbete i college vilket är lite ball...
http://www.tetongravity.com/forums/member.php?u=2945
fridens

on3p-skis?
mm! Jag tänker verkligen på priset!

Verkar vara mkt för pengarna.

Mailade snubben som gör dom och han tar ca 99 dollar för att skicka hem dom

on3p-skis?
tank bara på att det tillkommer tull o moms på elandet

499 + 99

598 * 1.25

750 * några % tullavgift

typ 775 tot

ung 5500 sek idag

går kursen upp under tiden de kommer hit blir de dyrare o givetvis tvartom

on3p-skis?
snej sa:
tank bara på att det tillkommer tull o moms på elandet

499 + 99

598 * 1.25

750 * några % tullavgift

typ 775 tot

ung 5500 sek idag

går kursen upp under tiden de kommer hit blir de dyrare o givetvis tvartom
Tullsatsen är 12% på det mesta, vet inte om skickar dock, går att kolla på tullverkets hemsida.

on3p-skis?
När man fyller i beställningsformuläret på nätet blir fraktkostnaden til Europa $89, så jag får det till $588... Men Scott kanske har ändrat någonting?!

Hur som helst verkar man få grymma sidor för pengarna... Tänk bara vad motsvarande hade kostat om det hade stått Völkl, Rossignol eller Dynastar på skidorna...

Jag hoppas på att köpa ett par Billy Goats till nästa säsong.

BTW, kom ihåg att pre-salen slutar sista september, så ni har inte mycket tid på er att fundera... Vafan, varför fundera, kööööp!!!!

on3p-skis?
Ska nog slå till iaf!

Snackade med scott idag. De skulle skriva på packsedeln till alla skidor de skickar till Europa att de kostar 200 dollar så att man inte behöver tulla/skatta så mkt. Värt tycker jag

on3p-skis?
jungerstam sa:
Ska nog slå till iaf!

Snackade med scott idag. De skulle skriva på packsedeln till alla skidor de skickar till Europa att de kostar 200 dollar så att man inte behöver tulla/skatta så mkt. Värt tycker jag
Vilken modell blir det?
Hoppas du lägger upp en recension ASAP när du fått åka lite :)

on3p-skis?
Har tittat på Billy Goat tidigare jag också, och kan bara instämma i att den verkar riktigt najs! BLir förhoppningsvis ett par till nästa vinter, har inte riktigt råd i år. tyvärr..

on3p-skis?
Har varit riktigt nära på att lägga en beställning har hindrats av att billy goat inte finns i längre längder än 186. Någon som vet om detta skall ändras till nästa år?

on3p-skis?
jungerstam sa:
Ska nog slå till iaf!

Tänk på att det värde som skrivs av avsändaren är det värde som paketet är försäkrat för. Så det kan vara värt att tänka på, för paket har alltid försvunnit och kommer alltid att försvinna. Så köper ni något för 500$ men värdet anges som 200$ så är det sistnämnda vad ni max kan få tillbaka om nåt klantarsle slarvar bort lr stjäl era grejer.

Tillbaka
Topp