Onepiece's 2010/2011

KStarfighter

Ny medlem
Onepiece's 2010/2011
Har letat runt en massa efter snygga onepieces att glida i snön med i vinter.
hittar knappt några på internet.
Är det någon som har tips om vart det kan finnas?

Tacksam för svar

Onepiece's 2010/2011
rudolfsson: vet inte om du är seriös, men jag tror inte att det är mjukisoveraller han söker utan den typen av one piece man åker skidor i, dvs overall.

oavsett vilket tar det ändå inte mer än de 8 sekunder du nämnde att hitta via google. vafan, till höger om den här textrutan ser jag ju en från norröna, så hur svårt kan det vara?

norröna, sweet, o'neill, salomon... skärpning nu.

Onepiece's 2010/2011
Lee-nus sa:
rudolfsson: vet inte om du är seriös, men jag tror inte att det är mjukisoveraller han söker utan den typen av one piece man åker skidor i, dvs overall.

oavsett vilket tar det ändå inte mer än de 8 sekunder du nämnde att hitta via google. vafan, till höger om den här textrutan ser jag ju en från norröna, så hur svårt kan det vara?

norröna, sweet, o'neill, salomon... skärpning nu.
Hahaha, big fail på mig där. Får jag i mitt försvar tillägga att jag inte hade fått mitt morgonkaffe när jag skrev svaret? Å andra sidan har han ju nu fått tips om flera olika heldräkter ;)

Onepiece's 2010/2011
Jo jag har hittat dom där som ni lagt in, men ingen o'niell?
Men tänkte mer om någon vet om fler sidor än de jag hittat, så alla alternativ på länkar tas emot med glädje :)

Ps. Rudolfsson, En vanlig onepiece glider jag redan runt i till vardags ;)

Onepiece's 2010/2011
Vad är grejen med att dom flesta märkena kör på orange? Vem fan vill se ut som vägverket? Känns som det bara är Sweet och Norröna som håller klassen och dom kostar ju multum, men då får man ju iofs det bästa av det bästa...

Onepiece's 2010/2011
Tjabo180 sa:
Vad är grejen med att dom flesta märkena kör på orange? Vem fan vill se ut som vägverket? Känns som det bara är Sweet och Norröna som håller klassen och dom kostar ju multum, men då får man ju iofs det bästa av det bästa...
grejen är väl att det där går i vågor och följer ett mode. för två år sen var ju typ allt lila.
jag håller med dock, jag avskyr orange! :)

Onepiece's 2010/2011
Det e ju en Lila jag skulle vilja ha! :P

Ingen som känner någon som säljer en bättre begagnad då? tycker inte att det finns någon spec snygg ute just nu.

Onepiece's 2010/2011
Orange är ju grymmaste färgen! Tvekade inte en sekund på att sälja min gröna till förmån för den nya orangea Salomonoverallen... Lägg till klarblå hjälm och skidor så blir det inte mycket bättre!

Overall är f.ö. det bästa sen skivat bröd!!!

Onepiece's 2010/2011
Carled sa:
Orange är ju grymmaste färgen! Tvekade inte en sekund på att sälja min gröna till förmån för den nya orangea Salomonoverallen... Lägg till klarblå hjälm och skidor så blir det inte mycket bättre!

Overall är f.ö. det bästa sen skivat bröd!!!
vem är du, kaj zachrisson? :)

Onepiece's 2010/2011
http://www.backcountry.com/salomon-conspiracy-one-piece-suit-mens
PR.jpg

Den e ju grymt snygg tycker jag, men det e ju 2008 års modell...

Tillbaka
Topp