Online premiär kl 3 inatt av nya jiberish filmen !

Jens_F

Ny medlem
i samarbete mellan jiberish och newschoolers så kommer jiberish att premiär visa "Right Back Where We Started,"
online ikväll. tänkte bara berätta, så att dom som är intresserade har nånting att sitta och vänta på sent in på natten ;) tycker det verkar som en strålande ide iallafall.

här är länken, det kommer även vara en live chatt, med bland annat ,Tom Wallisch,Mike Hornbeck, keri herman mm

http://newschoolers.com/ns/members/cultlivestream/id/4197/

Senast ändrad:
Förstår inte hur du får 7:30pm mst till 03:00.
Filmen börjar 03:30 och chatten en timme tidigare alltså 02:30.

Fö. störtstoked på Delormes del!

Är för trött för att orka vara uppe. Frågan är om man kan kolla på det i efterhand eller är den bara tillgänglig under premiären för att sedan stängas ner? Någon som vet?

christian_L sa:
Är för trött för att orka vara uppe. Frågan är om man kan kolla på det i efterhand eller är den bara tillgänglig under premiären för att sedan stängas ner? Någon som vet?
Kommer upp på vimeo om ca 1 vecka.

Jag har riggat stativet här osv så det kommer upp en Right.Back.Where.We.Started.2010.CAM.XviD-Erik redan imorgon.

kan inte ens se, står bara buffering... DAMN!

Hogizz sa:
http://www.vimeo.com/14286150
18min av den iaf.
Tråd på NS om att dom skulle droppa hela idag pga. problemen vid "sändningen".
Filmen var ju överlag lite småtråkig, men det kan bero på att kvallan var riktigt risig, får se när en bättre version dyker upp sen..

Hornbecks del var dock alldeles fantastisk! Underbar! Excellent! Lovorden räcker inte till! Och sen dök delorme upp direkt efter och jag gjorde mig klar för ännu en fantastisk del å så va filmen slut :(

hyllengren sa:
Hogizz sa:
http://www.vimeo.com/14286150
18min av den iaf.
Tråd på NS om att dom skulle droppa hela idag pga. problemen vid "sändningen".
Filmen var ju överlag lite småtråkig, men det kan bero på att kvallan var riktigt risig, får se när en bättre version dyker upp sen..

Hornbecks del var dock alldeles fantastisk! Underbar! Excellent! Lovorden räcker inte till! Och sen dök delorme upp direkt efter och jag gjorde mig klar för ännu en fantastisk del å så va filmen slut :(
Fraps ville inte idag. Streamen spammades sönder och flöt inte på bra den heller.
Vegas gillar inte min dator och jag kände inte för att rendera en film i 6timmar för att inse att Jiberish laddat upp hela i bra kvalitet. Saknar ungefär 5min i början också. Men nog om det..

Håller faktiskt med i det du säger, förväntade mig något som "Do Werk" fast längre.
Filmen kändes mer relaxed med riktigt bra åkning. Men jag gillade den ändå och kommer nog se den en massvis med gånger haha. Delorme går inte riktigt å beskriva, helt sjuk stil!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp