Ont i ena foten i mina nya pjäxor

Namirna

Ny medlem
Ont i ena foten i mina nya pjäxor
Hej alla,
Har läst på forumet ett tag men aldrig skrivit här tidigare...

Jag köpte förra säsongen ett par nya pjäxor, Salomon Instinct CS. De ställdes in efter vad jag förstår är konstens alla regler, "formgjord" skalet, formade innerskon, gjorde special sulor, allt för att jag för en gångs skull skulle slippa ha problem med pjäxorna.

Efter att ha åkt på dem i en vecka hade jag dom till att bredda pjäxorna lite eftersom jag fick grymt ont i fötterna, provåkte dem, fick fortfarande ont, jag åkte och de breddade dem lite till. Det löste problemet i högerfoten. I vänsterfoten fick jag nu ont i främre delen av foten, mellan hålfoten och tårna, ingen annan stans.

Innan jag satte mig i liften knäppte jag upp pjäxan och rörde på tårna medan jag åkte lift, då blev det lite bättre, för att när jag sedan knäppte pjäxan igen och började åka återkom det ganska fort.

När jag åkte till min återförsäljare igen, som är mycket hjälpsam trodde de att min främre del av foten sjönk ihop lite när jag åkte, så de har nu byggt upp min sula lite, men. Jag har inte tid/möjlighet att testa pjäxorna igen innan jag åker ner till Österrike, så jag tänkte ta tillfället i akt och fråga er om ni tror att min återförsäljare har rätt, eller om det är något annat?

Sorry för den långa texten, tänkte det var bättre att skriva ordentligt. Och förresten, jag har mina pjäxor så löst spända som är möjligt :)

Tack på förhand

Tillbaka
Topp