Ont i ryggen mjölksyra i benen?

Ipath

Ny medlem
Ta dig nåra minuter varje dag till detta så löser det sig:D

Sätt dig i 90 grader mot en vägg i en minut, upprepa 6 ggr

Lägg dig raklång på golvet med magen nedåt! Lägg upp dig på underarmarna och stå på tå. Håll dig liggandes raklång i luften, för att få mer effekt skjut dig fram och tillbaka. (nästan missionären kan man säga:P)

Alla probs med mjölksyra i benen efter pudret och alla ryggproblem efter de feta hoppen brukar försvinna ganska snabbt, tar liksom 10 min om dagen!

Go for it

Det funkar dj. bra om man tar av sig hjälmen och springer med full fart in i en betongvägg!!! Man glömmer lixom typ all smärta och slipper träna... Sedan blir du en tuff rackare som inte är rädd för lite is i landningen...

LoBoMan sa:
Det funkar dj. bra om man tar av sig hjälmen och springer med full fart in i en betongvägg!!! Man glömmer lixom typ all smärta och slipper träna... Sedan blir du en tuff rackare som inte är rädd för lite is i landningen...
nästa gång du försöker vara rolig kan du väll vara det?

Huggybear sa:
LoBoMan sa:
Vad menar du, jag tyckter det lät skitkul!

The_Searcher sa:
Huggybear sa:
LoBoMan sa:
Vad menar du, jag tyckter det lät skitkul!
jag tror att han beprövat sin teknik lite för mycket och därför tänker han inte så smart ;)

Jag har ont i knäna, riktigt ruggigt ont. Tror jag började få ont efter att jag tillämpat den nya "fartåkarställningen" som jibbarna börjat med. Den går ut på att man sitter ner på bindningen och hukar ihop sig till en boll. Går asfort men har ruggigt ont, troligtvis efter för många mil med sådan åkning. Tips?

Tillbaka
Topp