Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Oppdal under Påsken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1277605" data-attributes="member: 175247"><p>Innsbruck är för långt bort tycker jag.</p><p>Neustift är det självklara valet, är en trevlig och fin by. Där bor man prisvärt med halvpension mitt i centrum på 3-stjärniga Hotel Hoferwirt. Trevlig värdfamilj och mycket bra mat som lagas av en av sönerna (fyra-rätters varje kväll). Mittemot finns ett café, en trevlig italiensk restaurang och en afterski bar.</p><p>Vill man bo lyxigare (och dyrare) är Sporthotel Neustift mycket bra. Har byns bästa vinkällare.</p><p>Med bil på morgonen tar det 15-20 min till Eisgratbahn, eller 25 min med gratis skidbuss om man föredrar det.</p><p>Innsbruck som är en fin stad passar bra som utflyktsmål om det är dåligt väder någon dag.</p><p>Så här fint kan det vara uppe på Stubai Gletscher (egen bild).</p><p>Och så har de en av världens finaste 3S gondolbanor.</p><p>[ATTACH=full]23739[/ATTACH]</p><p>[MEDIA=youtube]EWc-Z2ca81g[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1277605, member: 175247"] Innsbruck är för långt bort tycker jag. Neustift är det självklara valet, är en trevlig och fin by. Där bor man prisvärt med halvpension mitt i centrum på 3-stjärniga Hotel Hoferwirt. Trevlig värdfamilj och mycket bra mat som lagas av en av sönerna (fyra-rätters varje kväll). Mittemot finns ett café, en trevlig italiensk restaurang och en afterski bar. Vill man bo lyxigare (och dyrare) är Sporthotel Neustift mycket bra. Har byns bästa vinkällare. Med bil på morgonen tar det 15-20 min till Eisgratbahn, eller 25 min med gratis skidbuss om man föredrar det. Innsbruck som är en fin stad passar bra som utflyktsmål om det är dåligt väder någon dag. Så här fint kan det vara uppe på Stubai Gletscher (egen bild). Och så har de en av världens finaste 3S gondolbanor. [ATTACH type="full" alt="1678287016507.jpeg"]23739[/ATTACH] [MEDIA=youtube]EWc-Z2ca81g[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Oppdal under Påsken?
Tillbaka
Topp