Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Oppdal under Påsken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larchii" data-source="post: 1279364" data-attributes="member: 155809"><p>Nu är det fan insane påsk-priskrig i Norge. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🐔" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f414.png" title="Chicken :chicken:" data-shortname=":chicken:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🇳🇴" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f1f3-1f1f4.png" title="Flag: Norway :flag_no:" data-shortname=":flag_no:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p></p><p>- 6-pack Kvikk Lunsj (Norges Kexchocklad) för 20kr, alltså 3.33kr/st!!!. </p><p>- En påse påskskum (tänk juleskum) för 7kr</p><p>- Apelsiner 9.90kr/kg. </p><p>- Solo (Norges Fanta) kostar 40kr för 4 x 1.5L. </p><p>- Lösgodis 79kr/kg (brukar kosta 130kr). </p><p>- 2.5kr/kwh på superchargers</p><p>- 18kr/l diesel (för er som åker gammel-bil). </p><p></p><p>Massa snö överallt, till och med ner till havsnivå på Vestlandet. Bra väder i prognosen. </p><p>För er som ska hit till Norge i påsk, grattis. </p><p>För er som inte ska det, ska kanske se över era livsval. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😅" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png" title="Grinning face with sweat :sweat_smile:" data-shortname=":sweat_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larchii, post: 1279364, member: 155809"] Nu är det fan insane påsk-priskrig i Norge. 🐔🇳🇴 - 6-pack Kvikk Lunsj (Norges Kexchocklad) för 20kr, alltså 3.33kr/st!!!. - En påse påskskum (tänk juleskum) för 7kr - Apelsiner 9.90kr/kg. - Solo (Norges Fanta) kostar 40kr för 4 x 1.5L. - Lösgodis 79kr/kg (brukar kosta 130kr). - 2.5kr/kwh på superchargers - 18kr/l diesel (för er som åker gammel-bil). Massa snö överallt, till och med ner till havsnivå på Vestlandet. Bra väder i prognosen. För er som ska hit till Norge i påsk, grattis. För er som inte ska det, ska kanske se över era livsval. 😅 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Oppdal under Påsken?
Tillbaka
Topp