Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Original power strap eller booster strap Lange RS 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1295327" data-attributes="member: 60010"><p>Jag skulle aldrig ha på mig en pjäxa utan booster strap och självklart kör jag den innanför plasten på mina pjäxor (Lange 130 free Tour för stunden). Förstår inte varför man skulle skära av plasten. Bara att börja med att lätta boostern mot innerskon och sen lägger man plastskalen ovanpå och spänner. </p><p></p><p>Ökad åkkänsla och minskade problem med smalbenen gör det till en ickefråga att köra med dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1295327, member: 60010"] Jag skulle aldrig ha på mig en pjäxa utan booster strap och självklart kör jag den innanför plasten på mina pjäxor (Lange 130 free Tour för stunden). Förstår inte varför man skulle skära av plasten. Bara att börja med att lätta boostern mot innerskon och sen lägger man plastskalen ovanpå och spänner. Ökad åkkänsla och minskade problem med smalbenen gör det till en ickefråga att köra med dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Original power strap eller booster strap Lange RS 130
Tillbaka
Topp