Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Original power strap eller booster strap Lange RS 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leafy" data-source="post: 1295451" data-attributes="member: 81942"><p>Japp stämmer bra, har originalstrapen och det var inga problem att få den under manschetten.</p><p>Kan dock förstå om man har en något större att det kan skapa ett problem. </p><p>Har sett försänkningen och det ser onekligen ut som en förberedd kaplinje även om det skulle ta emot nåt fruktansvärt att sätta kapen i dem.</p><p></p><p>Jag funderar på att införskaffa en boosterstrap som tillåter lite flex för att göra pjäxan något mer allround när man väl vill lite utanför pisten, rätt tänkt vet jag inte men så kändes det spontant med min oskolade åkstil och jag vill inte ha mer än en pjäxa för jag tycker mina Lange är underbara på alla sätt och vis och med mer teknikträning för mig och tillfixande av pjäxan lär de duga mer än väl offpist också <img class="smilie smilie--emoji" alt="😊" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png" title="Smiling face with smiling eyes :blush:" data-shortname=":blush:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leafy, post: 1295451, member: 81942"] Japp stämmer bra, har originalstrapen och det var inga problem att få den under manschetten. Kan dock förstå om man har en något större att det kan skapa ett problem. Har sett försänkningen och det ser onekligen ut som en förberedd kaplinje även om det skulle ta emot nåt fruktansvärt att sätta kapen i dem. Jag funderar på att införskaffa en boosterstrap som tillåter lite flex för att göra pjäxan något mer allround när man väl vill lite utanför pisten, rätt tänkt vet jag inte men så kändes det spontant med min oskolade åkstil och jag vill inte ha mer än en pjäxa för jag tycker mina Lange är underbara på alla sätt och vis och med mer teknikträning för mig och tillfixande av pjäxan lär de duga mer än väl offpist också 😊 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Original power strap eller booster strap Lange RS 130
Tillbaka
Topp