Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Orolig om jag ska ta vanliga eller twintip?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 144558" data-attributes="member: 46762"><p>Eftersom twintips oftast är snyggast designade så är det såklart det du skall köpa! Man vill ju inte åka runt på ett par fula skidor... Nämen köp ett par twintips. Även fast du kanske inte kommer snurra så jättemycket så är det ju ändå kul att ha ne böj därbak, bara "ifall att". Och om du är så ung som du uppger dig för att vara så kommer polarna knappast nöta pist, det är parken som gäller!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 144558, member: 46762"] Eftersom twintips oftast är snyggast designade så är det såklart det du skall köpa! Man vill ju inte åka runt på ett par fula skidor... Nämen köp ett par twintips. Även fast du kanske inte kommer snurra så jättemycket så är det ju ändå kul att ha ne böj därbak, bara "ifall att". Och om du är så ung som du uppger dig för att vara så kommer polarna knappast nöta pist, det är parken som gäller! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Orolig om jag ska ta vanliga eller twintip?!
Tillbaka
Topp