OS tråden !

OS tråden !
Snacka loss om OS i peking! Berätta m era favorit sporter/grenar! vad som får - vad som får +

Jag börjar!
Mina favorit sporter är Gymnastiken och Simomhoppen! Gymnastiken då gillar jag friståendet mäst. Men det är så himla töntigt just på gymnastiken att dom ska stanna upp och hålla på och dansa! tycker det räcker med alla coola vålter! dansen förstör ju likosm! en till dålig sak om gymnastiken är att dom inte gör nååra grabs osv. Kommentatorerna är också sjukt fjantiga! säger 2 ½ skruv isället för 900 osv!

Men OS är ju till mästa delen roligt! särkilt när man kollar på svenskarna :)

prata ut mina vänner!

//Elis

OS tråden !
simhopp e kul, linjecykling är oxå kul (eller kanske inte) och framförallt segling äger då jag sj har seglat en del...

Senast ändrad:
OS tråden !
JBownz sa:
Mina favorit sporter är Gymnastiken och Simomhoppen! Gymnastiken då gillar jag friståendet mäst. Men det är så himla töntigt just på gymnastiken att dom ska stanna upp och hålla på och dansa! tycker det räcker med alla coola vålter! dansen förstör ju likosm! en till dålig sak om gymnastiken är att dom inte gör nååra grabs osv. Kommentatorerna är också sjukt fjantiga! säger 2 ½ skruv isället för 900 osv!
hahahahahahahahahahahahhahahaha

OS tråden !
Förresten har jag nästan slutat tittat på svenskarna då dom nästan bara har gjort sig, som med den här baddräkten där dragkedjan gick! Det var fan synd om henne... vad hon nu heter

Senast ändrad:
OS tråden !
Jag börjar!

--------------------------------------------------------------

lol

Senast ändrad:
OS tråden !
haha seriöst, simhoppet sjukt mkt snyggare om dom drar en truckdriver eller va som helst på volterna?

OS tråden !
Jävligt synd att Linus åkte ut pågrund av att madrassen rörde sig , borde överklagas tills imorgon när det är Final. Annars har vi ju våran kära Stefan Holm i Final.

OS tråden !
Haha grejen med gymnastik är ju att det ska va stelt och ograbbat. Skulle ju bara se skumt ut om en ryss i tights körde dubbeljappsare i fristående.

OS tråden !
Freeride visar att man verkligen har stenkoll på det här med idrott!?

Bolt och Phelps har imponerat mest på mig iallafall. Om man ska se ur ett svenskt perspektiv tycker jag att Aspeling och Johansson helt klart har gjort den starkaste insatsen hitintills.

OS tråden !
Setermaan sa:
Haha grejen med gymnastik är ju att det ska va stelt och ograbbat. Skulle ju bara se skumt ut om en ryss i tights körde dubbeljappsare i fristående.
haha mena, hand-drag 360 över bocken med rideaway efteråt.

jag tycker personligen att damfotboll är mest underhållande att kolla på. det känns ungefär som att titta på americas funiest home videos där allt sker i slowmotion och med en tragikomisk stämpel över sig.

OS tråden !
JBownz sa:
en till dålig sak om gymnastiken är att dom inte gör nååra grabs osv. Kommentatorerna är också sjukt fjantiga! säger 2 ½ skruv isället för 900 osv!
//Elis
hazz1 sa:
haha seriöst, simhoppet sjukt mkt snyggare om dom drar en truckdriver eller va som helst på volterna?
jaaa, vi gör om alla idrotter så de på något sätt är som skidåkning!!!

Senast ändrad:
OS tråden !
marer sa:
Setermaan sa:
haha mena, hand-drag 360 över bocken med rideaway efteråt.

jag tycker personligen att damfotboll är mest underhållande att kolla på. det känns ungefär som att titta på americas funiest home videos där allt sker i slowmotion och med en tragikomisk stämpel över sig.
Haha:D Men jag blev faktiskt besviken på damfotbollen, den matchen jag såg ( Sverige - Tyskland) hade en väldans massa pass som gick till rätt adress. Gör om gör rätt- Sätt in Tom Bergeron som förbundskapten!

OS tråden !
H-T sa:
JBownz sa:
en till dålig sak om gymnastiken är att dom inte gör nååra grabs osv. Kommentatorerna är också sjukt fjantiga! säger 2 ½ skruv isället för 900 osv!
//Elis
hazz1 sa:
du menar jibbing, skidåkning betyder att skidorna har kontakt med snö och man åker på dem...

OS tråden !
balanselius sa:
H-T sa:
JBownz sa:
//Elis
hazz1 sa:
du menar jibbing, skidåkning betyder att skidorna har kontakt med snö och man åker på dem...
Så klart måste balanselius komma in och vinkla till det utan att läsa inlägget ordentligt...

OS tråden !
balanselius sa:
H-T sa:
JBownz sa:
//Elis
hazz1 sa:
nej jag menar inte jibbing, för jag avskyr det ordet och det innebär egentligen att man åker runt och gör butters och liknande trick. enligt dig så "jibbar" jag, men jag är en skidåkare. jag håller på med skidåkning. inget annat.

OS tråden !
H-T sa:
balanselius sa:
H-T sa:
JBownz sa:
//Elis

nej jag menar inte jibbing, för jag avskyr det ordet och det innebär egentligen att man åker runt och gör butters och liknande trick. enligt dig så "jibbar" jag, men jag är en skidåkare. jag håller på med skidåkning. inget annat.
H-T jag syftade på att det skulle bli SNYGGARE om dom skulle ta händerna vid fötterna istället för bakom ryggen som dom gör nu, inget snack om att det skulle vara som skidåkning...

OS tråden !
Hörde att det gick åt helvete för någon av kallurflickorna, klotade tydligen alldeles efter start på häcken. Fit for fight och i grym form påståddes hon vara, jaja... alla kan väl ha otur!

Ett stort plus till den där brottaren däremot. Nu är jag inte speciellt insatt utan har bara skummat lite nyheter, men verkar ju faktiskt vara ett konstigt system de använder sig av. Varför inte bara låta dom brottas och se vem som åker ner? Skön stil att kliva av prispallen och kasta medaljen i mitten av mattan hur som helst!

OS tråden !
felix sa:
Ett stort plus till den där brottaren däremot. Nu är jag inte speciellt insatt utan har bara skummat lite nyheter, men verkar ju faktiskt vara ett konstigt system de använder sig av. Varför inte bara låta dom brottas och se vem som åker ner? Skön stil att kliva av prispallen och kasta medaljen i mitten av mattan hur som helst!
håller helt klart med! det var ju hans motståndare som hade typ mutat dommarn i semin.. sen lämnade dom in en protest.. och den ville inte presidenten över typ brottarförbundet kolla på för han och dommarn var kusiner och presidenten vill väll skydda sin kusin!

OS tråden !
Fan jag skulle vilja se dom göra rideaways i simhopp asså! Den som lyckas göra det med stil utan att se ut o ha någon konstig nervsjukdom borde ju vinna os-guld helt klart! :D

OS tråden !
felix sa:
Word! Ara gjorde det snyggaste jag sett på en os-sändning!

OS tråden !

Walling är en sport som verkligen borde få vara med i OS. den är enkel, krävs inte mycket pengar och vem som helst kan göra det!

Senast ändrad:
OS tråden !
JBownz sa:
Snacka loss om OS i peking! Berätta m era favorit sporter/grenar! vad som får - vad som får +

Jag börjar!

prata ut mina vänner!

//Elis
ja, det är ju ALLDELES för lite jibbing, både på mattan och i kommentatorsbåset.

Senast ändrad:
OS tråden !
Förmodligen Sveriges sämsta os sedan 1908 elr vad det var... Synd om Ara, skandal att det får gå till på det viset! Sen så håller jag nog med jonathan-o om att Aspeling och Johansson har gjort den bästa svenska insatsen.

OS tråden !
Lee-nus sa:
JBownz sa:

Jag börjar!

prata ut mina vänner!

//Elis
ja, det är ju ALLDELES för lite jibbing, både på mattan och i kommentatorsbåset.
kan inte göra något annat än att hålla med dig där lee-nus. gärna lite mera ord som stoked, dope, shizzle, pretzel, dude osv

OS tråden !
Tycker stefan hade kunnat få komma upp på prispallen , men men , han har 5 guld i villken fall !

OS tråden !
Victors sa:
Lee-nus sa:
JBownz sa:

Jag börjar!

prata ut mina vänner!

//Elis
kan inte göra något annat än att hålla med dig där lee-nus. gärna lite mera ord som stoked, dope, shizzle, pretzel, dude osv
Ja! Sen när den svettiga gymnasten kommer in efter vunnet OS guld med fräsig ghettolyrik och flashar grillzen hänger pungen ut ur den 5 storlekar för stora racerdräkten...

Nice time!

OS tråden !
gymnastik är egentligen inte så olikt "jibbing":
1217473216-615619-400x270-afterbang.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp