oseriöst

oseriöst
Marcus: Jag har inget behov av att bevisa något, allra minst för dig... Dom som jag åker med vet vilken nivå jag ligger på.

Jag småler eller skrattar inte åt folk när man är taskig mot dom. Jag garvar åt översittare som åker dit på att dom är sopor... Vilket händer mer ofta än sällan. Du är däremot ganska ofta skrattretande, men jag vet inte om jag ska kategoriser dig som sopa eller försök till översittare, du ger intryck av att vilja vara översittare, men det brukar krävas lite pondus för det och den verkar du sakna fullkomligt.

Oj, tack för att du förklarade det svåra ordet peace för mig. Det hade jag nog ingen aning om. Som sagt var, du är skrattretande. Och JA, nu är jag nedlåtande isåväl ton som tanke...

Jag lägger ner den här diskussionen nu Marcus, du har alla möjligheter att få dom sista orden nu. Du lär knappast tillföra med än vad jag gjorde med att svara på dina små spetsfundigheter, dvs ingenting, men du har iallafall chansen att få sista ordet. Det torde betyda ganska mycket för en som dig?

oseriöst
Putte: Vad får dig att tro att vi har ett behov att visa dig hur vi åker? Du tog ju själv upp att vi aldrig bevisar hur vår åkning är, men varför gör då inte du det? frågade jag!! Kära Putte, har du lust och definera vad en "översittare"/"sopa" är? För det känns lite som din uppfattning om vem som är det,är just DIN.. För jag tycker du är en sopa, medans dina "kompisar" nog inte håller med MIG!! Allt går att vrida på, jag kör med översittar fasoner och du kör med översittar fasoner!! Är vi båda sopor kan man ju fråga sig? För ingen av oss är nämnvärt mycket bättre moraliskt sett än den andre.. Du visar inte den mogenhet och pondus du själv pratar om!! Om man inte blandade in åldrarna och frågade en psykolog så skulle denne garanterat inte ge dina inlägg någon favör i mogenhet och ödmjukhet.. Vi två skulle nog hamna i samma kategori "inläggare"..Vad får du som är i 30års åldern ut av att sitta framför en skärm och bete dig som en idiot? Den frågan går att ställa till mig också och jag kommer svara på den nu!! Jag har inget bättre för mig, bor nämligen i en liten skithåla som inte ens har en riktig kiosk och än mindre några aktiviteter förutom skidåkning.. Men backarna stänger 15.00 så när mina lektioner är slut så kan jag inte åka ändå.. Det kallas dötid..Och dötid vill man slå bort så då är jag med i meningslösa debatter som får tiden att gå..En liten pik också!!Meningslösa debatter som putte alltid figurerar i!! Min ålder kanske har med mina inlägg att göra men vad har du Putte att skylla dina dumma inlägg på???
Peace

oseriöst
Tjena Gynnar!
Sitter i Verpan o skrattar gott àt den storm Du lyckas skapa pà FR. är dock glad att inte fler läser Dina topptur/offpisttips, dà jag gärna behàller det vita fluffet för mig själv....... Màste dock erkànna tt det inte är mànga inlägg frän fjortisarna som lyckas väcka mitt intresse, men snart växer nàgon enstaka av dem upp o kan berika även vàra liv med spännande erfarenheter, kanske.....

oseriöst
löjlig diskusion ang. Canada Goose ...
det har inget att göra med skidåkning. punkt slut.

har en fråga till Skidpryot???
du sriver att de inte åker där jag åker... Åker du skidor i Stockholm???? är min fråga då...
VI ÄR EN STOR FAMILJ SOM GLIDER OMKRING PÅ SNÖ.
VI SKA HÅLLA IHOP ALLA ÅKDON OCH ALLA ÅKSTILAR.
Jag åker det mesta, men om det nu är så som du säger att du åker stora skidor och stora berg... så måste du ändå ha en trevlig inställning till dessa snorungar som far runt och jibbar (flamsar)... för de köper skidor och bidrar med pengar till skidfabrikaterna så de kan utveckla och tillverka bra billigare skidor till oss andra...

oseriöst
Ganska intressant och rolig läsning. Är 30 år nu men för 10 år sedan var jag 20 duh!!! Kanske dags för alla att tänka tanken, vi har alla varit där och har vi det inte är vi på väg dit. (Tycker faktiskt det viktigaste är att ha roligt i backen (eller utanför) (oops en klysha ))

Hälsningar från en mittemellankillen(gubben)

oseriöst
Nu har jag läst hela den här tråden. Alla får tycka som de vill. Men man får faen inte skriva "marknadsförning" 600 gånger och tro att man stavar rätt.

Tillbaka
Topp