Österrike - Zillertal och Tuxertal

Ski_Lover

Ny medlem
Österrike - Zillertal och Tuxertal
Hej
Skall till Tuxertal på sportlovet 2010 och jag undrar om det finns någon som har varit där och kan tipsa om bra närliggande backar? Undrar även om det finns någon som kan tipsa om bra nattklubbar med mera;)

Ha det gött:)
 
Österrike - Zillertal och Tuxertal
Tja. Fan va nice ska också ditt den tiden :D Har aldrig varit där tidigare ska bli as nice :D
 
Österrike - Zillertal och Tuxertal
Jennerfors sa:
Tja. Fan va nice ska också ditt den tiden :D Har aldrig varit där tidigare ska bli as nice :D
Sen har jag en fråga hur farliga är glaciär sprickorna på Hintertux?? Är dem svåra att upptäcka och liknande. Är det säkert att åka där dem har "off pist spår" eller??




Edit: Sry dubbelposten råkade trycka citat istället redigera :S
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp