Sen har jag en fråga hur farliga är glaciär sprickorna på Hintertux?? Är dem svåra att upptäcka och liknande. Är det säkert att åka där dem har "off pist spår" eller??Jennerfors sa:Tja. Fan va nice ska också ditt den tiden :D Har aldrig varit där tidigare ska bli as nice :D