Otg googles

Otg googles
I vad består dina problem? Själv hade jag ständiga problem med imma på glasögonen med googles. Min lösning blev en skidhjälm från Atomic med goggles/visir i hjälmen. Kan styra luftinsläpp till ett minimum eller lite mer om man behöver det. Så skönt att bli av med det problemet.

Lycka till.

Otg googles
Jag har aldrig lyckats få några goggles att passa över glasögonen, jag har stort huvud och stora glasögon och då känns det helt hopplöst...
Om inte linser är ett alternativ så hade jag kollat på "goggle inserts", speciellt utformade glasögon som du monterar inuti dina goggles.
Har inte provat det själv, men har varit sugen på att beställa det många gånger när jag har krånglat med mina linser.

Finns modellanpassade att beställa här (där du också kan köpa paket med både goggle och inserts):

Eller universiella från denna sidan:

Otg googles
Länge sen som jag bytte till linser vid skidåkning. Hade Scott Unlimited OTG som funkade bra för mig, men kunde inte ha särskilt stora glasögon. Vet att det kom ny version av dem som jag inte testat, ingen aning om de fortfarande finns på marknaden.

Otg googles
Efter att ha gjort lite forskning har jag funnit att de bästa OTG (över glasögonen) goggles är Smith I/O Mag, Oakley Flight Deck XM och Anon M4. Dessa är speciellt utformade för personer som bär glasögon och har fått bra recensioner. Se till att också kontrollera storlekskompatibiliteten med dina glasögon.

Jeg er fra https://*spamlänk*

Otg googles
Det är också väldigt obekvämt för mig att ha glasögon när jag använder OTG. Den bästa lösningen är egentligen att använda kontaktlinser, även om de ibland kan kännas torra. Jag har provat den här sorten och tycker att den fungerar bra.Har en extra justeringsfunktion jämfört med standardversionen
adjustable-prescription-goggle-inserts

Tillbaka
Topp