overall -one piece

JtoB

Aktiv medlem
overall -one piece
shaa, är ute efter one piece overaller, har googlat o sökt på freeride men har inte hittat nån nästan. så undrar om ni vet en bra sida eller nån som säljer en overall här på freeride?
spelar ingen roll hur dom ser ut!

Det finns dock en overall som jag letat länge efter och det är oakley storm one piece (den röda) så vet ni vart den finns så skulle ja bli fätt gla om ni sa de..;)
piiz

overall -one piece
nog hittar du en storm one piece om du googlar...?? o.O

edit: det gjorde faktiskt inte jag heller... fast du kan ju slänga ut en köpes-annons här på freeride...

Senast ändrad:
overall -one piece
jag skulle vilja ha en riktig fet overall, den ska vara grym och se oldschool ut! ;)

edit: Vadå, en one-piece för 8000 pix är väl inget jag pyntar upp direkt.

Senast ändrad:
overall -one piece
geekboy sa:
jag skulle vilja ha en riktig fet overall, den ska vara grym och se oldschool ut! ;)

edit: Vadå, en one-piece för 8000 pix är väl inget jag pyntar upp direkt.
Tyvärr är det dom priserna man för betala för overaller idag, eller ja i och alla fall om vi pratar Sweet & Norröna osv. men under ~4k tror jag inte du kommer såvida du inte beställer från staterna och på något sätt lyckas undkomma tull & skatt.

overall -one piece
Mystery one piece suit som är sydd av left overs från Nomis, alla är olika... =)

nomissuite.jpg

Senast ändrad:
overall -one piece
aesch, får väl ge upp sökandet för ett tag. Hittade några schyssta runt 4000. One-piece lär ju smälla ordentligt snart i affärerna.

Tillbaka
Topp