Övernattning i whistler 3 nätter

yoanna

Ny medlem
Övernattning i whistler 3 nätter
Hej!

Befinner mig just nu en bit norr om Smithers i norra BC och arbetar för ett heli-sking företag och ska ha en vecka ledigt om 1,5v. Ska ta flyg ner till Vancouver och är sugen på att spendera 16-19 mars i Whistler för att åka lite skidor och njuta.
Är lite sugen på att se om det är någon som har en liten sängplats över för dessa dagar och skulle kunna tänka sig att låna ut den till mig och bistå med lite härligt sällskap!

Skicka gärna ett freeride mail så berättar jag lite mer om mig!

/Johanna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp