åkte på Pocket rocket förra året.. underbar skida o jibba med utanför pisterna med.. väger du inte så mycket kan du väl åka lite stora berg med dem också... de funkar väldigt bra i parken också skall tillägas o inte är de sämre i pisten än 1080 (enligt mig) de fladdrar o har sig precis lika mkt