Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
på tur i norge v8-9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lightning_Shredder" data-source="post: 998274" data-attributes="member: 130612"><p>hej, jag har en bil och en ledig månad! är sugen på svängar i vildmarken. någon som har erfarenhet av bra stugor, campingar och turer i norge? jag har en vw bus men man vill inte sova i den utan elvärme. någon som är sugen på att haka på?! vecka åtta och/eller nio passar bäst för mig. om du vill följa med bör du inte vara allergisk mot hundar. </p><p>så alltså: toppturssällskap sökes! transport ordnat. jag kör från sthlmstrakten men efter semestern kör jag direkt till mitt nya hem i värmland. </p><p>fred på jorden / Love</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lightning_Shredder, post: 998274, member: 130612"] hej, jag har en bil och en ledig månad! är sugen på svängar i vildmarken. någon som har erfarenhet av bra stugor, campingar och turer i norge? jag har en vw bus men man vill inte sova i den utan elvärme. någon som är sugen på att haka på?! vecka åtta och/eller nio passar bäst för mig. om du vill följa med bör du inte vara allergisk mot hundar. så alltså: toppturssällskap sökes! transport ordnat. jag kör från sthlmstrakten men efter semestern kör jag direkt till mitt nya hem i värmland. fred på jorden / Love [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
på tur i norge v8-9
Tillbaka
Topp