På väg till Fernie?

• Trådstartare Trådstartare Ned
  • Start datum Start datum

Ned

Ny medlem
På väg till Fernie?
Vi är fyra pers, tre hanar och en hona, som åker till Fernie i slutet av januari och stannar till april. Vi har nu fått erbjudande om boende för 6 till 8 pers och undrar därför om det finns någon/några som behöver boende. Skicka ett mail vid intresse!

/Anders

På väg till Fernie?
tjena!
låter helt klart intressant!
var i val d`isere förra säsongen men vill ta mig över havet den här gången. jag har en kompis också, som har säsongat lite i åre, som kanske är intresserad.
skulle vara kul att höra vad ni får ge för det. hör av er!

/björn

På väg till Fernie?
Hyresvärden ville ha 2000 cad/månad, detta motsvarar i dagsläget 11 932 kr. Så hyran beror alltså på hur många vi bor där. Är vi 6 pers blir det 1988 kr/mån/pers. Är vi sju blir det 1704 kr/mån/pers och är vi 8 som var vad de max tillät, blir det 1491 kr/mån/pers. En hyra ville de ha i förväg. Annars månadsvis. Ligger mitt i Fernie BC, dvs byn/staden, 7 km från Fernie Skihill. Går bussar regelbundet mellan Skihill och BC...

På väg till Fernie?
Hej

Vi är tre killar, alla 20 år gamla. Efter en snöfattig säsong i frankrike-01 e vi nu sugna på att dra till Canada. Vill gärna veta mer, hur stort etc...

Hör gärna av er så snart ni kan.

Calle

carlmart@sverige.nu

På väg till Fernie?
Jag är verkligen intresserad av ert erbjudande. Jag har tidigare gjort säsong som skidlärare och därefter läst vidare och jobbat. Är sugen på att göra en säsong igen och då i gärna i Kanada. Tiden passar mig perfekt!!

På väg till Fernie?
Vi ær en hane och en styck hona som tycker detta låter mycket bra
observera att vi ær svenskar, bara befinner oss i detta jævla fiskeland.... vi skickar ett mail...

/ Hane och hona..

På väg till Fernie?
Absolut intresserad...perioden stämmer överrens med det jag själv planerat att vara borta. Du kan kanske maila mig och berätta lite mer om er och annat smått och gott som kan vara shysst att veta.

/Jannah

Tillbaka
Topp