Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Påbyggnad av innersko med foam.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="talgdank" data-source="post: 942723" data-attributes="member: 35717"><p>Har någon testat att bygga på innerskon eller hälgreppet med foam?Det går att göra hos Alpingaraget.</p><p>Det är alltid samma visa när jag köper nya pjäxor.</p><p>Jag har lågt fotvalv och smal fot.Efter att ha kört en ny pjäxa en vecka så är den glapp vid sidan av foten och upp och ned över hälen.</p><p>Fulltilt morrison pro och Atomic Tracker känns likadant efter en vecka.Jag drar spännena med får bara trycket uppe på vristen.</p><p>Volymreducerare har jag provat och det ger också bara tryck uppe på vristen</p><p></p><p>Kanske påbyggnad med foam vore en lösning?</p><p></p><p>mvh Fredrik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="talgdank, post: 942723, member: 35717"] Har någon testat att bygga på innerskon eller hälgreppet med foam?Det går att göra hos Alpingaraget. Det är alltid samma visa när jag köper nya pjäxor. Jag har lågt fotvalv och smal fot.Efter att ha kört en ny pjäxa en vecka så är den glapp vid sidan av foten och upp och ned över hälen. Fulltilt morrison pro och Atomic Tracker känns likadant efter en vecka.Jag drar spännena med får bara trycket uppe på vristen. Volymreducerare har jag provat och det ger också bara tryck uppe på vristen Kanske påbyggnad med foam vore en lösning? mvh Fredrik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Påbyggnad av innersko med foam.
Tillbaka
Topp