Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Paketresa till Valdisere med lägenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="phoilip" data-source="post: 1210918" data-attributes="member: 175277"><p>Ska själv åka och jag och mina vänner beslutade att det bästa valet blir hotell, men vill din dotter gärna bo i lägenhet tillsammans med sina vänner blir nog boka allt själv det bästa. Har kollat runt på de flesta resebolag själv och hittade ingen paketresa som ens var lockande.</p><p></p><p>De flesta tycker nog att det är lite väl tidigt men Langley's egna hotell med paketresa är redan utsålt.</p><p></p><p>Jag skulle säga att boka airbnb eller något sådant och lös sedan flyg och transfer separat. Bens buss är nog ett bra förslag till transfer (75€) men annars kan de dela på en stor taxi och dela på priset. (Blir dock dubbla priset enligt en kompis som åkte förra året)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="phoilip, post: 1210918, member: 175277"] Ska själv åka och jag och mina vänner beslutade att det bästa valet blir hotell, men vill din dotter gärna bo i lägenhet tillsammans med sina vänner blir nog boka allt själv det bästa. Har kollat runt på de flesta resebolag själv och hittade ingen paketresa som ens var lockande. De flesta tycker nog att det är lite väl tidigt men Langley's egna hotell med paketresa är redan utsålt. Jag skulle säga att boka airbnb eller något sådant och lös sedan flyg och transfer separat. Bens buss är nog ett bra förslag till transfer (75€) men annars kan de dela på en stor taxi och dela på priset. (Blir dock dubbla priset enligt en kompis som åkte förra året) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Paketresa till Valdisere med lägenhet
Tillbaka
Topp