Panik

Mikayla

Ny medlem
Panik
har inte bokat någon skidresa i år, vet inte vart jag ska, nån som har några förslag...det ska inte vara några fisåkningsbackar...

Panik
Om du gillar att pumpa puder skulle jag rekomendera Chamonix. Där är kanske inte världens bästa pistade backar men offpisten är grym. Ett tips är att hyra en guide, om ni är några stycken behöver det inte bli så dyrt. Jag lovar, du komer få din livs upplevelse!!!!

Ha det bäst/// Anders

Panik
Chamonix, lätt att hitta boende om du är sent ute (Chamonix är ju en mindre stad). Behöver kanske inte använda dig av någon resebyrå i så fall, och kan bestämma själv hur länge du vill vara borta. Ett tips dock, boka hotell i förväg första veckan sedan är det bara att kolla runt. Det finns många bra och billiga hotell som ser vintersäsongen som lågsäsong, sommar+Chamonix=klättrare i mängder. Lågbudget variant är vandrarhem det finns ett fåtal. Kanske hittar du andra att bo med och stannar läääääääännnnnnngggggggeeeeeee..................!

GRYM OFF-PIST!!!, lätt och hitta, ta´t lugnt ba´!

ÅK INTE TELEMARK BARA!!!

Panik
Har du bokat någon resa ännu??? Om inte, är det inom landet eller alperna som är av intresse??? Hur länge ska du vara borta??? Vad får det kosta??? Det finns mycket fin skidåkning på andra sidan pölen, i USA och Kanada...

Tillbaka
Topp