Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Panorama Mountain Resort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zingo11" data-source="post: 1193666" data-attributes="member: 162251"><p>Har åkt där några gånger senast 17.Skidåkningen är ingen wow upplevelse men helt ok.Har varit grisigt kallt varje gång mellan 25-30 minus (februari)dom sa att det bara var "hardcore skiers from Saskatchwan" som åkte i dom temperaturerna.Har ni tillgång till bil finns KH,LL för dagsturer eller Banff som [USER=157007]@lyddepydde[/USER] föreslog att besöka.Skall ni bo på resorten eller nere i Invermere? Trevligt och inte så stort men ligger i mitten av ingenstans.Det kommer bli gör-bra och lycka till.</p><p></p><p>Åk upp till Radium hot spring och bada utomhus i 30 minus,dom kör simträningen utomhus,springer en Mischelin-tant och pushar dom vid sidan av bassängen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zingo11, post: 1193666, member: 162251"] Har åkt där några gånger senast 17.Skidåkningen är ingen wow upplevelse men helt ok.Har varit grisigt kallt varje gång mellan 25-30 minus (februari)dom sa att det bara var "hardcore skiers from Saskatchwan" som åkte i dom temperaturerna.Har ni tillgång till bil finns KH,LL för dagsturer eller Banff som [USER=157007]@lyddepydde[/USER] föreslog att besöka.Skall ni bo på resorten eller nere i Invermere? Trevligt och inte så stort men ligger i mitten av ingenstans.Det kommer bli gör-bra och lycka till. Åk upp till Radium hot spring och bada utomhus i 30 minus,dom kör simträningen utomhus,springer en Mischelin-tant och pushar dom vid sidan av bassängen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Panorama Mountain Resort
Tillbaka
Topp