Panorama Mountain Resort

Panorama Mountain Resort
Heej!
Det är nämligen så att jag ska åka till Panorama mountain resort i Kanada och säsonga. Är sjukt nyfiken på om ni har några åsikter om stället och några tips till mig. Vill veta så mycket som möjligt!

Ha det bäst

Panorama Mountain Resort
Hej! min kompis Elsa säsongade där 16/17! Hennes blogg har en kategori där man kan läsa lite iaf: elsaherlitz.blogg.se

Jag ska till Banff med några kompisar denna säsongen så vi kanske syns i backen nån gång!

Panorama Mountain Resort
Har åkt där några gånger senast 17.Skidåkningen är ingen wow upplevelse men helt ok.Har varit grisigt kallt varje gång mellan 25-30 minus (februari)dom sa att det bara var "hardcore skiers from Saskatchwan" som åkte i dom temperaturerna.Har ni tillgång till bil finns KH,LL för dagsturer eller Banff som @lyddepydde föreslog att besöka.Skall ni bo på resorten eller nere i Invermere? Trevligt och inte så stort men ligger i mitten av ingenstans.Det kommer bli gör-bra och lycka till.

Åk upp till Radium hot spring och bada utomhus i 30 minus,dom kör simträningen utomhus,springer en Mischelin-tant och pushar dom vid sidan av bassängen.

Snödjup

Tillbaka
Topp