Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du måste fan se me röven.felix sa:Vaddå löjligt het? Ser ni med röven? Nästan alla i PH ser ut som sönderkörda horor... speciellt jackie, ush fyfan vad vidrig
redan?patrikholmer sa:http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars-Inge_Svartenbrandt
henns farsa svartenbrandt. verkar sjuuk kolla brottsregistret...
Åh fy helvete vilken jävla nöt! Bah -Öhh jag gillar att ha öhh kul. Jag samlar på plastpåsar. När jag vill ligga med tjejer brukar jag säga att dom luktar illa och är dumma i huvet då vill alla tjejer ligga med mej. Jag har ett stort ollonhuvet men jag har ändå väldigt liten hjärna.gurkaz sa:
Ny deltagare!
som sagt: jackie vann paradise hotelJaczorn sa:Det suger att hon e tebax!!! fan hoppas hon åker ut igen!!!
du är så jävla cool som vet sånt här som ingen annan vet. autograf mot postförskott snälla...Kinkan sa:som sagt: jackie vann paradise hotelJaczorn sa:Det suger att hon e tebax!!! fan hoppas hon åker ut igen!!!
okej, vilken adress ska jag skicka till?eff sa:du är så jävla cool som vet sånt här som ingen annan vet. autograf mot postförskott snälla...Kinkan sa:som sagt: jackie vann paradise hotelJaczorn sa:Det suger att hon e tebax!!! fan hoppas hon åker ut igen!!!
men din trötta grek, det är rykten som florerat i flera veckor, du är inte dirket först med att höra det.. det stämmer dock inte.Kinkan sa:som sagt: jackie vann paradise hotelJaczorn sa:Det suger att hon e tebax!!! fan hoppas hon åker ut igen!!!
oj, du har koll alltså?jonathan_chips sa:men din trötta grek, det är rykten som florerat i flera veckor, du är inte dirket först med att höra det.. det stämmer dock inte.Kinkan sa:som sagt: jackie vann paradise hotelJaczorn sa:Det suger att hon e tebax!!! fan hoppas hon åker ut igen!!!
du skulle bara veta..simonthyrberg sa:oj, du har koll alltså?jonathan_chips sa:men din trötta grek, det är rykten som florerat i flera veckor, du är inte dirket först med att höra det.. det stämmer dock inte.Kinkan sa:som sagt: jackie vann paradise hotel