snom Ny medlem 2005-03-18 park i kittelfjäll? #1 jag undrar om det finns nån snowpark i kittelfjäll och om det kommer att vara några tävlingar där v13?
jag undrar om det finns nån snowpark i kittelfjäll och om det kommer att vara några tävlingar där v13?
Vigebo Ny medlem 2005-03-18 park i kittelfjäll? #2 ahha fna va gött skaru ditt till påsk jag drar ditt på fredagen :D tror dom har det men vi kanske träffas där när far du ?
ahha fna va gött skaru ditt till påsk jag drar ditt på fredagen :D tror dom har det men vi kanske träffas där när far du ?
D dallee Guest 2005-03-18 park i kittelfjäll? #4 Det finns ett big jump och 2 rails, eller det var då de när jag var där i feb-05..
bachmann Ny medlem 2005-03-18 park i kittelfjäll? #5 Nej de har ingen park, de inriktar sig mest på offpist. Men de brukar ha ett litet big jump som är dåligt och nått rail.
Nej de har ingen park, de inriktar sig mest på offpist. Men de brukar ha ett litet big jump som är dåligt och nått rail.
Signelinho Ny medlem 2005-03-18 park i kittelfjäll? #6 Kittelfjäll på påsk är ett givet val. Alla B.crews 13 medlemar dyker upp utom en.