Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo klart de funkar i dom mesta hoppen.. men om man vill ha soft rotation så ska man inte behöva snurra som en idiot:P.. vilket man va tvungen å göra där:PPetten sa:de där me 540 grab de klara man väl på nästan alla hopp
även om den inte e så bra
ok, synddann-e sa:Nej, ska dom nog inte. Dom är inte så mycket för sånt.
de förklarar ju saken!NiclasK sa:hela kullen e anpassad för skolor och barnfamiljer så dom bygger inga hopp eftersom folk kan skada sig....
Rätta bemärkelsen är väl obefintligt =(Frontside sa:monoski!
som jag sa man kan kalla det mindre litet.!
hoppasR0B1N sa:Dom ska bygga park på snöberget nästa år (07/08) säger dom iaf, men i år kommer dom nog få upp en del hopp vid vintergatan förra sesongen började dom testa lite skaffade 2 boxrailar å en breed box lr va man ska kalla den, inte för att hoppen va värda å kallas hopp men dom kommer nog få lite mer i år, förra året hade dom 4 mindre hopp å sen 2 små vid den så kallade "bigjumpen" . jag bor bredvid romme å slutet på förra säsongen chockade dom alla som bor här å åker stort me att bygga lite hopp å måla dom å sen sätta upp skyltar om "hoppområde", så jag tror att romme kommer bli mer å mer park varje år, Ägaren va rädd att bygga för så många skadad sej å de blev hans fel lr nått men när han nu har skyltat så klarar han sej undan bättre å kan bygga lite hopp. så lät de i slutet på förra säsongen sen om han har ändrat sej helt nu till vintern vet jag inte. jag kan ha helt fel men jag tror och hoppas då de blir mer hopp i år. Hoppas bara dom bygger nått stort hopp åxå, för förut har de vart typ 12 meter platå som max, så non superpark tror jag inte de blir men lite små hopp kommer nog finnas å nåra rails. men att åka över 20 mil för å komma till romme å jibba de e de inte värt hehe, sen om man inte har non annan stans att välja mellan om man ska mä skolan så då duger de för de finns ju hopp iaf. :D
fan va chiill ;Dsnowski sa:idag fick jag hara den glada nyheten att min skola ska till kungsberget istället för romme!!! :D :D :D
haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?KolanSki sa:MEn Vad vet ni om Kungsbergets park iår då?????
vad är kefft?Ewasx sa:haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?KolanSki sa:MEn Vad vet ni om Kungsbergets park iår då?????
Internet? Freeride? tror du kan få veta jävligt mycket om Kb där..KolanSki sa:Va fan snackar du om idiot?Ewasx sa:haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?KolanSki sa:MEn Vad vet ni om Kungsbergets park iår då?????
Hur vet du att jag inte bor i skåne eller norrland och aldrig varit där?
Jag åker inte skidor där, jag åker på andra ställen, bara för att du bor granne med kungsbacken och aldrig varit på ett annat berg betyder inte det att du kan badtalk alla dem som inte barit på den kullen...
Du e keff
Men åååh. Jag menade ju det står överallt och vartsomhelst och hursomhelst hur det är i kungsbergets park. Jag lovar att du behöver max två klick på den här sidan där det står någonting om det. Fast du kanske inte har en dator? Lånar du av en polare eller?KolanSki sa:Va fan snackar du om idiot?Ewasx sa:haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?KolanSki sa:MEn Vad vet ni om Kungsbergets park iår då?????
Jag åker inte skidor där, jag åker på andra ställen, bara för att du bor granne med kungsbacken och aldrig varit på ett annat berg betyder inte det att du kan badtalk alla dem som inte barit på den kullen...
Du e keff
Hahahaha jo lite dum e du Kolan..Ewasx sa:Men åååh. Jag menade ju det står överallt och vartsomhelst och hursomhelst hur det är i kungsbergets park. Jag lovar att du behöver max två klick på den här sidan där det står någonting om det. Fast du kanske inte har en dator? Lånar du av en polare eller?KolanSki sa:Va fan snackar du om idiot?Ewasx sa:haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?
Du e keff