park i romme?

Schlyter

Ny medlem
park i romme?
Hej, våran klass var i romme i vintras och då var de bara att litet skitet hopp så
är det någon som vet fall dom ska göra nån park lr liknande i romme i år?

Peace!

park i romme?
va där för 2 år sen.. man kom inte ens runt en 540 me grab i största... helt kasst.. å de lär juh inte bli mkt bättre i år:S

park i romme?
de där me 540 grab de klara man väl på nästan alla hopp
även om den inte e så bra o sen svar på frågan ja tror de blir park i år

park i romme?
Petten sa:
de där me 540 grab de klara man väl på nästan alla hopp
även om den inte e så bra
jo klart de funkar i dom mesta hoppen.. men om man vill ha soft rotation så ska man inte behöva snurra som en idiot:P.. vilket man va tvungen å göra där:P

park i romme?
Petten? vad vet du om romme. vem har sagt att det blir park i år?

sist jag pratade med ägaren så är deras nästa projekt att bygga lift på andra berget. Det så kallade "snöberget!".

så jag tror inte det blir någon park där i år! (jag jobbar som reseledare till romme)

å hoppet som dom kallar Big jump skulle jag nog mer kalla mindre litet eller litet stort.. =)

park i romme?
hmm när jag var där förra året så hade de ETT ENDA "hopp" om man nu kan kalla det för det... platån var förmodligen typ 20cm lång och i luften var man ca. 40cm upp, så det är tveksamt om man ens kan kalla det för hopp....

park i romme?
Dom ska bygga park på snöberget nästa år (07/08) säger dom iaf, men i år kommer dom nog få upp en del hopp vid vintergatan förra sesongen började dom testa lite skaffade 2 boxrailar å en breed box lr va man ska kalla den, inte för att hoppen va värda å kallas hopp men dom kommer nog få lite mer i år, förra året hade dom 4 mindre hopp å sen 2 små vid den så kallade "bigjumpen" . jag bor bredvid romme å slutet på förra säsongen chockade dom alla som bor här å åker stort me att bygga lite hopp å måla dom å sen sätta upp skyltar om "hoppområde", så jag tror att romme kommer bli mer å mer park varje år, Ägaren va rädd att bygga för så många skadad sej å de blev hans fel lr nått men när han nu har skyltat så klarar han sej undan bättre å kan bygga lite hopp. så lät de i slutet på förra säsongen sen om han har ändrat sej helt nu till vintern vet jag inte. jag kan ha helt fel men jag tror och hoppas då de blir mer hopp i år. Hoppas bara dom bygger nått stort hopp åxå, för förut har de vart typ 12 meter platå som max, så non superpark tror jag inte de blir men lite små hopp kommer nog finnas å nåra rails. men att åka över 20 mil för å komma till romme å jibba de e de inte värt hehe, sen om man inte har non annan stans att välja mellan om man ska mä skolan så då duger de för de finns ju hopp iaf. :D

park i romme?
R0B1N sa:
Dom ska bygga park på snöberget nästa år (07/08) säger dom iaf, men i år kommer dom nog få upp en del hopp vid vintergatan förra sesongen började dom testa lite skaffade 2 boxrailar å en breed box lr va man ska kalla den, inte för att hoppen va värda å kallas hopp men dom kommer nog få lite mer i år, förra året hade dom 4 mindre hopp å sen 2 små vid den så kallade "bigjumpen" . jag bor bredvid romme å slutet på förra säsongen chockade dom alla som bor här å åker stort me att bygga lite hopp å måla dom å sen sätta upp skyltar om "hoppområde", så jag tror att romme kommer bli mer å mer park varje år, Ägaren va rädd att bygga för så många skadad sej å de blev hans fel lr nått men när han nu har skyltat så klarar han sej undan bättre å kan bygga lite hopp. så lät de i slutet på förra säsongen sen om han har ändrat sej helt nu till vintern vet jag inte. jag kan ha helt fel men jag tror och hoppas då de blir mer hopp i år. Hoppas bara dom bygger nått stort hopp åxå, för förut har de vart typ 12 meter platå som max, så non superpark tror jag inte de blir men lite små hopp kommer nog finnas å nåra rails. men att åka över 20 mil för å komma till romme å jibba de e de inte värt hehe, sen om man inte har non annan stans att välja mellan om man ska mä skolan så då duger de för de finns ju hopp iaf. :D
hoppas

park i romme?
Jag var i romme i slutet av januari, och dom hade park, och då menar jag inte dom där sketna två lilla hoppen. Dom hade typ 7 hopp, en box och en wallride som låg på marken, som man kunde jibba lite på

park i romme?
hopp är väll inget att räkna med. men vi fick 25 cm puder när vi var där med plugget, var helt sjukt kul faktiskt.

park i romme?
KolanSki sa:
Ewasx sa:
KolanSki sa:
MEn Vad vet ni om Kungsbergets park iår då?????
haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?
Va fan snackar du om idiot?

Hur vet du att jag inte bor i skåne eller norrland och aldrig varit där?
Jag åker inte skidor där, jag åker på andra ställen, bara för att du bor granne med kungsbacken och aldrig varit på ett annat berg betyder inte det att du kan badtalk alla dem som inte barit på den kullen...

Du e keff
Internet? Freeride? tror du kan få veta jävligt mycket om Kb där..

Parken iår kommer bli grym.. Tror dom öppnar hela parken till nästa helg eller helgen därpå!

park i romme?
KolanSki sa:
Ewasx sa:
KolanSki sa:
MEn Vad vet ni om Kungsbergets park iår då?????
haha, gud vilket kefft uttalande. Bevisar verkligen att du inte vet spec mycket om denna skidvärld. Eller du kanske kör snowboard?

Jag åker inte skidor där, jag åker på andra ställen, bara för att du bor granne med kungsbacken och aldrig varit på ett annat berg betyder inte det att du kan badtalk alla dem som inte barit på den kullen...

Du e keff
Men åååh. Jag menade ju det står överallt och vartsomhelst och hursomhelst hur det är i kungsbergets park. Jag lovar att du behöver max två klick på den här sidan där det står någonting om det. Fast du kanske inte har en dator? Lånar du av en polare eller?

park i romme?
dom har ju en park (eller park och park) 6 hopp, 4 "Stora" och 2 små.. inget att göra en 7:a i kanske men en 540 satt precis ;).. ja såg typ 8 st som gjorde backflip i dom

park i romme?
jo det finns en fast 1 problem med boxen är att mina skidor är 130 cm långa och boxxen var bredare. hmm jätte kul xD. och hoppen är nått av det värsta jag sett. antingen är landningen jätte brant och du landar bortanför hoppet eller så är ''landningen'' platt :)

park i romme?
Ewasx sa:
KolanSki sa:
Ewasx sa:

Du e keff
Men åååh. Jag menade ju det står överallt och vartsomhelst och hursomhelst hur det är i kungsbergets park. Jag lovar att du behöver max två klick på den här sidan där det står någonting om det. Fast du kanske inte har en dator? Lånar du av en polare eller?
Hahahaha jo lite dum e du Kolan..

Tillbaka
Topp