park i romme?

Hampe_ee

Ny medlem
park i romme?
Tja någon som vet om det komemr va någon park i romme i år. förra året hade dom typ 2 hopp av is.non som kanske vet.... ajja hör av er (ska dit me skolan)

Senast ändrad:
park i romme?
det keftersom de änns som om man har hört denna fråga ett antal gånger förut under åren. men men, eftersom de har struntat i att ha någon tidigre, varför skulle de ha någon nu?

park i romme?
Hahaha vad tror du?
nej men de kommer nog inte ha nån park!
Kolla istället runt i skogen efter sköna dropp och berätta de för mig ;)

park i romme?
Park och park, fick klagomål när jag kallade det liten park. Men romme hade iallafall 7 hopp och 2 boxar när jag var där.

park i romme?
jag var där i februari nån gång kanske 10nde...
då fanns 8 hopp. sure inget stort men de var kul som fan o leka sönder alla i skolan ju.
dock fanns inga boxar hoppas dom finns där nu i februari!

park i romme?
okey, vi ska dit söndagen den 28:e me skolan, hoppas de fräschare än förra året ja va där me skolan, då faans de bara 2 pissiga hopp

park i romme?
En jag känners kompis (krångligt det där =P) har pratat med någon ansvarig på Romme om dom skulle göra någon park och fick svaret "att dom inte ville ha dit sådant folk!" Romme ska vara en skidort för barnfamiljer, inte för parkåkare. Tur att Romme inte är den enda anläggningen i närheten....

park i romme?
pakren som dom hade förra året sög ganska hårt.. dom hade bara ett par pigme hopp.... urs urs.. skulle inte tro de blir bättre till i år

Tillbaka
Topp