Park i Val Thorens?

Park i Val Thorens?
ja dom har en liten park men den är inte alls bra, den va inte det för 2år sen iaf. ja vet inte om dom gjort om den nu?

Park i Val Thorens?
har en polare som gjorde säsong där för 2 år sen enligt han skall det finnas en liten och en stor park.. den lilla skulle vara i jämförelse med bräcke i åre. men det var som sagt 2 år sen

Park i Val Thorens?
Jag såg två parker där. Har aldrig åkt i en park men de verkade helt ok, de höll på att bygga en halfpipe när jag var där för två veckor sedan.

Afterski på Tango, Snesko var en bra bar och Malaysia den bästa nattklubben.

/Erik

Park i Val Thorens?
Det finns en park och en halfpipe. Parken är inte direkt stor men där fanns en del rails och kanske 4-5 hopp. Funkar om du inte är jätteduktig.

Park i Val Thorens?
idag finns det väl ingen riktigt bra park där, finns väl å andra sidan ingen anledning att dra dit för att åka park

Park i Val Thorens?
Var där vecka fyra.. Var ju inte direkt stora hopp och linjerna var lite konstiga med rails som var "svårare" än hoppen.
Halfpipen var katastrofal då det såg ut som dom hade rätt bra shape på väggarna men dom hade plogat med pistmaskinen rakt upp igenom pipen så det var två stora vallar.
Parken i Meribel åkte jag bara rakt över med liften och där fanns det också något man skulle kunna kalla en "crossbana". Inga hopp men lite doserade kurvor. Hoppen såg tyvärr inge vidare ut.

Park i Val Thorens?
Förstår verkligen inte folk som åker till alperna för att åka park.
En park ser i princip likadan ut i sälen som vart fan som hellst.
Åk pist/offpist om ni åker till alperna, annars åk inte dit, ni slösar bara på pengar.

EDIT: När jag var i Val Thorens -05 tror jag dom hade någon liten park där.

Senast ändrad:
Park i Val Thorens?
Förstår verkligen inte folk som går på krogen och drinker cider. Det är att slösa bort pengar. Eller folk som bor i Dalarna. Dalarna är ju som vilket landskap som helst. Ska man åka skidor bor man väll högre upp? Vill man shoppa bor man väll i Stockholm?

Park i Val Thorens?
Håller med om att man inte ska åka till alperna för att åka i park.
Jag åkte igenom en liten park i Val Thorens, som är nära byn några gånger. Det jag hoppade på var läskigt och roligt så. Störde mig lite på att det inte fanns någon liten lift i direkt anknytning till parken. Vet dock ej hur vanligt det är med det. Jag har noll rutin och erfarenhet av park.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp