Park utanför Luleå?

OVesterlund

Medlem
Park utanför Luleå?
Kanske lite onödig tråd, men jag är så sjukt sugen på att åka skidor i en bra park nu!

Då parken i Måttsund inte är klar än (vilket jag hoppas och tror att den blir snart) så undrar jag hur det ser ut annars i norrbotten. :)

Jag funderar mest på hur det ser ut i storklinten. Är det värt att åka dit nu?
Kom gärna med andra förslag! Varna också gärna var det är som sämst!

Tacksam för svar! :)
/ Oskar

Park utanför Luleå?
Svanstein verkar satsa stort för i år. Vet dock inte hur det ser ut just nu med bygget, men värt att kolla iaf. Annars är det väl Tärnaby som ligger närmast till hands för en ok park.

Park utanför Luleå?
storklinten ser ganska bra ut ett smooth hopp och lite rails uppstoppade men inte alla tyvärr.. Men helt klart värt om du bara åker från luleå!

Park utanför Luleå?
JohanNiemi sa:
storklinten ser ganska bra ut ett smooth hopp och lite rails uppstoppade men inte alla tyvärr.. Men helt klart värt om du bara åker från luleå!
Såg på facebook att de höll på att bygga ett hopp nu för nån dag sen, har du någon aning om hur hoppet ser ut, som tidigare år eller?

Om du åkt där alltså, heh

Park utanför Luleå?
Chill! Då ska jag försöka ta mig till storklinten nu i helgen då! :)
Om det blir så bra som dom säger att det ska bli i svanstein så får man testa där också när man hinner!

Park utanför Luleå?
Hogizz sa:
Heinz_p sa:
Svanstein verkar satsa stort för i år. Vet dock inte hur det ser ut just nu med bygget, men värt att kolla iaf. Annars är det väl Tärnaby som ligger närmast till hands för en ok park.
Som vanligt då? Haha
Precis. Vet nån som var där förra året då dom sa att det skulle vara grymt, vilket det inte var!
Ska jag till svanstein vill jag höra innan från någon som har vart där.

Park utanför Luleå?
Har du kikat Vallsberget, Piteå?
Har tyvärr ingen aning hur det ser ut just nu men om man koller PXS-blogg så verkar det som att det ska hända grejer. http://www.pxs08.se/infor-2012-detta-hander/

Vallsberget är väl det närmaste vettiga i Luleå-området.
Annars brukar Skellefteå ha rätt mkt rails på Vitberget. Klutmark kan nog vara värt att kolla upp också då Movementfilms skall bygga parken iår.

Senast ändrad:
Park utanför Luleå?
Det ser ju ut som att det kommer bli grymt! :D
Det var skrivet 30 december så nu borde det ju ha hänt lite grejer där!

Någon som vet hur det ser ut just nu?

Park utanför Luleå?
Svanstein hade delt ok boxar och rails, men hoppen sög och bagjumpet fick man inte hoppa...

Någon som vet hur det ser ut i Dundret just nu?

Tillbaka
Topp