christian_L
Ny medlem
Parkbindningar?
Okej okej okej... lugna ner dig... andas djupt..... SUCK!!! Kan några vänliga själar här hjälpa mig hitta ett par bra bindningar för mig som åker nästan i stort sett bara park. Jag har läst som fan men inte hittat något något som passar mig. Look säger många är bra men dom väger tydligen 300 ton och då är det inget för mig. Är ute efter ett par lätta bindningar men som ändå tål aggresiv åkning. Vad använder alla \"jibbers\" här för några bindningar? Vill inte köpa ett par dyra heller för jag ska köpa ett par bindningar som jag bara ska ha över påsk i en vecka sen är säsongen slut för min del så känns lite ovärt att köpa ett par dyra och nästa år reas dom ut för 20 spänn på lidl eller nåt. Så egentligen är ju frågan varför jag ska köpa ett par när jag bara har en vecka kvar att åka i år? JO för just nu sitter det ett par marker 11 bindningar på och jag tror inte jag behöver gå in på djupet om hur bra dom bindningar är? Alla ni vet att dom kan beskrivad med ett ord och det är SÄMST.SE...
Jag vill inte vara orolig över att landa switch och att bindningarna pajjar totallt. har redan pajjat över 300 skistoppers på en vecka. Sjukt tacksam för svar ska ni veta.
Jag vill inte vara orolig över att landa switch och att bindningarna pajjar totallt. har redan pajjat över 300 skistoppers på en vecka. Sjukt tacksam för svar ska ni veta.
Senast ändrad: