Parken i Björkliden

Parken i Björkliden
Tja jag undrar hur parken är i björkliden någon som vart där nyligen och kört den eller sett den? Och så undrar jag om det är bra med snö där just nu, ska nämligen dit v.15 .....

Parken i Björkliden
Parken sög v.10 iaf, de är allt jag vet. Men vi kommer att bygga nåt hopp, jag ska vara där v. 14 och 15.

Parken i Björkliden
Dannee sa:
snälla savar nån måste veta :/ !!
om du lugnar dig lite så får du säkert svar snart men om du skriver ? var 3dje minut så får du inget svar ingen orkar svara då och om du ska dit så får du väl se hur parken är man åker inte tull bjärkliden för att åka park bygg en bc kick!

Parken i Björkliden
Jag var där på sportlovet och parken var ruskigt dålig. 2 små big jumps och 1 liten barnhopp. 2 rails och inget mer. För övrigt lyckades vi har oturen att all jävla snö hade blåst bort på fjället

Parken i Björkliden
det som finns i parken (vad jag vet) är 2 bigjumps och 2 rails.. Dom har väl inte haft så stor yta att bygga på heller så.. Snö, ja det finns väl lite grann kvar, men med detta högtryck som ligger vet man ju aldrig vart det tar vägen.. Kan lika smälta bort massor som att det plötsligt kan dumpa ner en hel del till..

Parken i Björkliden
Jag var där ihelgen och parken är sådär .. det finns 2 parker, 1 med bara rails och en med 2 hopp och 1 rak box. Det är ganska stor fall höjd i hoppen men jag tycker att första hoppet är helt okej!

Tillbaka
Topp