Parker i Österrike

Parker i Österrike
st Anton har inget man kan kalla mosterpark.. de finns några röda hopp (max 2) och något svart hopp och nån rainbow-rail o några boxar.. inte mer än så, om man ska åka park får man ta sig till lech som ligger en liten bit bort med gratisbuss o det är samma system så samma skipass gäller..

Parker i Österrike
alwaysCrash sa:
st Anton har inget man kan kalla mosterpark.. de finns några röda hopp (max 2) och något svart hopp och nån rainbow-rail o några boxar.. inte mer än så, om man ska åka park får man ta sig till lech som ligger en liten bit bort med gratisbuss o det är samma system så samma skipass gäller..
Det borde väl gå att ta sig mellan St Anton och Lech genom skidsystemet, eller?

Parker i Österrike
Men man bör veta att generellt har vi bättre parker i Sverige än i Alperna ?
Sen åker man (inte jag iaf) nog inte heller till alperna för att pumpa park..
Ja menar en park i Sverige kan se likadan ut som en park i Alperna medans en backe i Sverige är så mycket mindre än en backe i Alperna.

Sen beror ju det också på vart i alperna man ska till..

Parker i Österrike
runar sa:
alwaysCrash sa:
Det borde väl gå att ta sig mellan St Anton och Lech genom skidsystemet, eller?
jo går det säkert men eftersom sånna skidturer oftast tar tid när du ska ner fören backe upp i liften igen osv osv så kanske du inte är i Lech förens slutet på dagen? :)
(vad vet jag, jag har inte varit där men kan gissa)

Tillbaka
Topp