parkering

parkering
Det är bara att parkera lite varstanns...och om du får böter är det bara att skita i att pröjsa...har fått ett gäng med böter i cham som jag aldrig har pröjsat..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp