Passar brädan mig ?

Dorngrund

Ny medlem
Passar brädan mig ?
Hej

Jag har kollat på den stora snowboardguiden och kollat runt lite och tror att ja kanske har hittat ett paket för mig.

http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=17392&ProductDetailId=110150

En Nitro Prime agent 162 om jag fattat rätt. Är nitro bra ?

Jag är 180 cm lång, 73 kg och har 43 i skor. Skulle inte kalla mig nybörjare men inte proffs heller. Åker fort i pist och hoppar gärna om det finns nåt gupp där, så vill ha nåt som klarar lite gupp men inget seriöst som park. Någon själ som kan svara på om detta kan va något ? eller finns det nåt bättre paket i typ samma prisklass?

Detta blir min första egna utrustning.

Tackar på förhand
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp