Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Påverka innehållet i SVT's Vinterstudio
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 956798" data-attributes="member: 13861"><p>Jag har mina aningar om hur det ligger till med det där. Men visa oss gärna lite faktiska siffor på hur det ser ut istället för att slänga ur dig rykten.</p><p></p><p>Så länge produktionen på FWT håller den dagisklassen som den gör just nu så hör den helt krasst inte hemma i Vinterstudion. Finalen i Verbier är ju ett rent skräckexempel med virriga kommentatorer som knappt visste vem som körde, försenade resultat (eller som uteblev helt och hållet) och som svamlade loss på franska i en internationell sändning. Dessutom hade dom inte ens koll själva på att Christine Hargin tog hem totalsegern i damklassen och kallade upp Ewa Walkner för en segerintervju, det var hon själv som fick upplysa dom om vem som faktiskt hade vunnit. FWT har en bra bit att gå på den biten. Men den dagen man lyckas paketera friåkning med bra kommentatorer, bra grafik med info om facet, touren och åkarna och liknande så kan det helt klart bli mer intressant för gemene man att kolla på. Action saknas ju inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 956798, member: 13861"] Jag har mina aningar om hur det ligger till med det där. Men visa oss gärna lite faktiska siffor på hur det ser ut istället för att slänga ur dig rykten. Så länge produktionen på FWT håller den dagisklassen som den gör just nu så hör den helt krasst inte hemma i Vinterstudion. Finalen i Verbier är ju ett rent skräckexempel med virriga kommentatorer som knappt visste vem som körde, försenade resultat (eller som uteblev helt och hållet) och som svamlade loss på franska i en internationell sändning. Dessutom hade dom inte ens koll själva på att Christine Hargin tog hem totalsegern i damklassen och kallade upp Ewa Walkner för en segerintervju, det var hon själv som fick upplysa dom om vem som faktiskt hade vunnit. FWT har en bra bit att gå på den biten. Men den dagen man lyckas paketera friåkning med bra kommentatorer, bra grafik med info om facet, touren och åkarna och liknande så kan det helt klart bli mer intressant för gemene man att kolla på. Action saknas ju inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Påverka innehållet i SVT's Vinterstudio
Tillbaka
Topp