paypal?

paypal?
det ska stå information om det när du aktiverar kortet på paypals hemsida för det är olika beroende på vilket kort du har...har för mig att man kunde trycka på nån knapp där det stod nån ting i stil med "find your numbers" eller nått sånt...

paypal?
hm. det är som kkofalla säger, det står på ditt kontoutdrag/internetbank.
Du betalar en fee på $2 tror jag, som du sedan får tillbaka, och det tar ett par dagar innan det syns på ditt konto. Det som står på baksidan av t.ex. VISAkort är ett CCV2 nr som ska göra det svårare att carda (kopiera folks kortnr). Punkt slut :)

Mer ebay åt folket.

paypal?
konstigt jag fixade kontot i torsdags men det syns inget på kontoutdraget eller något?

är det någon som har sina 4 kortnummer som digits?? funkar det?

paypal?
Som sagt.. Du får koden på ditt kontoutdrag. Men du måste nog göra en överföring först. Tror man har en limit på 1000$ som försvinner efter man knappat in koden.

paypal?
Keine anung. Jag behövde då inte knappa in nån kod för att aktivera mitt konto. Däremot som sagt för att ta bort "limiten" så behövdes det. Om inte annat så har dom väl en alldeles utsökt hjälpfunktion på sin hemsida?!

paypal?
Men chilla. När man signar tror jag det dras $2 automatiskt, vilka man sen får tillbaka typ 4-5 dagar efteråt, samtidigt som de 4 aktiveringssiffrorna kommer.

Av: pontus87
"är det någon som har sina 4 kortnummer som digits?? funkar det?"

Självklart inte, eftersom det inte har någonting att göra med ens account.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp