Hej!
Vi är fyra stycken tjejer som är väldigt intresserade av lägenheten!
Vi ska vara i Chamonix i ca 3 månader, åker ner 10 januari.
Maila gärna för mer info om lägenheten, pris, storlek och läge!
Hoppas du hör av dig!
//
Klara,Jennie,Towa och Emily!!