Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Perfekta Quivern?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1100004" data-attributes="member: 83225"><p>Sådär, då har ett steg iaf tagits och ett par begagnade Blizzard Peacemaker är inhandlade. Egentligen uteslutande på det faktum att Blister liknar dem vid PB&J så pass att skidorna framstår som närmast identiska. Eftersom jag fick skidan till ett rätt bra pris så känner jag också att det helt klart är värt att testa. Det blir inserts och antagligen Beast 16 till de två första i listan. </p><p></p><p>Quivern kommer då alltså inför nästa säsong att bestå av:</p><p></p><p>- Bibby 190 med 118-midja för ev Japan-resa och ifall prognosen säger enorm dump dit jag ska åka i övrigt</p><p>- Blizzard Peacemaker 186 104-midja för ungefär allt annat</p><p>- (Tills den blir såld) Navis Freebird 185 102-midja. Skulle den inte bli såld får den väl åka med ifall det nästa år blir tredje gången gillt och jag åker med frun till Keb...</p><p>- Eventuell ytterligare skida ifall jag känner att jag blir sugen på nåt helt pistorienterat. Då blir det antagligen nån gammal dam-race-gs/sl eller motsvarande. Problemet om jag ska gå på race är ju att jag behöver ha två par pjäxor med mig då...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1100004, member: 83225"] Sådär, då har ett steg iaf tagits och ett par begagnade Blizzard Peacemaker är inhandlade. Egentligen uteslutande på det faktum att Blister liknar dem vid PB&J så pass att skidorna framstår som närmast identiska. Eftersom jag fick skidan till ett rätt bra pris så känner jag också att det helt klart är värt att testa. Det blir inserts och antagligen Beast 16 till de två första i listan. Quivern kommer då alltså inför nästa säsong att bestå av: - Bibby 190 med 118-midja för ev Japan-resa och ifall prognosen säger enorm dump dit jag ska åka i övrigt - Blizzard Peacemaker 186 104-midja för ungefär allt annat - (Tills den blir såld) Navis Freebird 185 102-midja. Skulle den inte bli såld får den väl åka med ifall det nästa år blir tredje gången gillt och jag åker med frun till Keb... - Eventuell ytterligare skida ifall jag känner att jag blir sugen på nåt helt pistorienterat. Då blir det antagligen nån gammal dam-race-gs/sl eller motsvarande. Problemet om jag ska gå på race är ju att jag behöver ha två par pjäxor med mig då... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Perfekta Quivern?
Tillbaka
Topp