Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Perfekta Quivern?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1142933" data-attributes="member: 83225"><p>Det verkar ju vara en rätt rejäl pjäs det där... Noterade också det här stycket:</p><p></p><p>"Jonathan: So, Daemon vs. the new, non-reverse-camber M5 Mantra? It’s not that the M5 and the Daemon are now radically different skis, it’s just that the Daemon never came to mind when skiing the new M5. Feel free to ask more specific questions in the Comments Section, but I think our reviews of each of these skis should go a long way in explaining my statement here."</p><p></p><p>Jag hänger dock inte riktigt med på varför?</p><p></p><p>Sen det här citatet skrämmer mig lite... Jag har en tendens att hamna i lite bakvikt i bumpy skogsåkning och vill verkligen inte ha för straffande tailar. Det är ju här Bibbyn är helt fantastisk. Det är en styv och stabil skida men med en form som gör tailen "snäll" och förlåtande. </p><p></p><p>"However, the Daemon is definitely easier in bumps compared to the Ranger 102 FR, which requires you to stay on the front of the ski to avoid getting bucked by its tails."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1142933, member: 83225"] Det verkar ju vara en rätt rejäl pjäs det där... Noterade också det här stycket: "Jonathan: So, Daemon vs. the new, non-reverse-camber M5 Mantra? It’s not that the M5 and the Daemon are now radically different skis, it’s just that the Daemon never came to mind when skiing the new M5. Feel free to ask more specific questions in the Comments Section, but I think our reviews of each of these skis should go a long way in explaining my statement here." Jag hänger dock inte riktigt med på varför? Sen det här citatet skrämmer mig lite... Jag har en tendens att hamna i lite bakvikt i bumpy skogsåkning och vill verkligen inte ha för straffande tailar. Det är ju här Bibbyn är helt fantastisk. Det är en styv och stabil skida men med en form som gör tailen "snäll" och förlåtande. "However, the Daemon is definitely easier in bumps compared to the Ranger 102 FR, which requires you to stay on the front of the ski to avoid getting bucked by its tails." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Perfekta Quivern?
Tillbaka
Topp