Photoshop Tävling!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
Photoshop Tävling!
tooj sa:
Är ingen photoshopexpert o inte kan ja lägga in bilder heller :P
Men d va kul o göra en egen iallafall :P
skriv [img.]länk[./img]

utan punkter

och skippa [url.] taggen..

Senast redigerad av en moderator:
Photoshop Tävling!
choco sa:
hur setter ni typ d där höghusen till bakgrunden?fikk typ just photoshop boorde lite läramig:D
först måste du ha en bild på ett höghus. Börja med att markera bakgrunden, sen trycker du markera --> spara markering, sen avmarkerar du. Sen klipper du in bilden i ett nytt lager, och läser in markeringen, och trycker på delete. då hamnar husen i bakgrunden.

Photoshop Tävling!
Photoshop Tävling!
Förstår fortfarande inte meningen med denna tråd?
Detta forum är fortfarande inget digital imaging forum, utan ett vintersportforum. Varför då sitta o diskutera olika photoshopknep över 4 sidor? Är inte det bara waste av forumets resurser?
Ska ni diskutera detta kan ni väl vända er till ett forum som ägnar sig åt det? Lovar att ni kommer få tre gånger så mycket tips o hjälp.. och då är det proffisionell hjälp, inte bara kids som leker rundor i ett 10000 kr program...

Photoshop Tävling!
blizzy sa:
Detta forum är fortfarande inget digital imaging forum, utan ett vintersportforum. Varför då sitta o diskutera olika photoshopknep över 4 sidor? Är inte det bara waste av forumets resurser?
Ska ni diskutera detta kan ni väl vända er till ett forum som ägnar sig åt det? Lovar att ni kommer få tre gånger så mycket tips o hjälp.. och då är det proffisionell hjälp, inte bara kids som leker rundor i ett 10000 kr program...
sluta vara kaxig låt oss hållas, tråden ligger ju i allmänt ..

Photoshop Tävling!
nice bilder bojs! Men gör den vita randen som avgränsar himlen och marken till svart, den tar för mycket uppmärksamhet.

Kom igen nu, fler bidrag!

Photoshop Tävling!
Sjogras sa:
nice bilder bojs! Men gör den vita randen som avgränsar himlen och marken till svart, den tar för mycket uppmärksamhet.

Kom igen nu, fler bidrag!
äh jag tycker den var ganska nice, den gav lite kontur i bilden

Photoshop Tävling!
kom igen nu jag vet ju att det finns fler duktiga photoshopare här!

Photoshop Tävling!
Deespin sa:
kom igen nu jag vet ju att det finns fler duktiga photoshopare här!
ni som kan har ju redan gjort vi andra sitter o försöker men skäms så mkt över resultaten så vi inte skickar in.. =)

Photoshop Tävling!
blizzy sa:
Givetvus använder jag inte detta forumet för att lära mig. Det är inte det tråden går ut på från början heller för den delen.

- Jag gör det som tråden går ut på - redigera bilderna! (Med medhavd kunskap)

Men varför inte bjuda in andra som vill lära sig? Det kan ju vara lite kul att kunna redigera sina bilder om den inte blir klockren från början.

Så visst, man får mer svar på ett annat forum ex. SweClockers.com, men det finns folk som kan lära ut här också!

Photoshop Tävling!
deespin jag väntar på o få se nån fet version av studsmattebilden.. äre på g eller ?

Tillbaka
Topp