Pinballa productions teaser

personligen tycker jag den är sjukligt lockande, det gör inget att teasarn är lite lång när den inte blir långtråkig en ända gång!
man blir sjukt sugen och peppad att åka av att se den, ser fram emot fulla fillmen!!

skön trailer. riktigt bra åkning med skön musik.

men jag tycker att ni kan ta bort några klipp som liknar varandra, det blir tråkigt med nästan samma trick på samma ställen hela tiden. variationen var ändå rätt bra, men några klipp kan tas bort. men ändå grym trailer!

måste bara säga att switch 270:n på boxen är sjukt snygg.

vilken fin film ludvig du är ju rikitgt duktig.
ja har ingen aning om hur du kan klippa o läga ihop dina bilder o försöka göra nån djävulsbild av mig

det tror jag att du kan det tror jag

Av: Ludde_c | 2007-02-15 16:20 Citera

Hojvall skrev:
Men ludde har du bara 2 låtar på din dator eller? du kör ju alltid samma :) nana the police å sen den här lets go dunk dunk dunk

jag har ju bara lagt upp två filmer? :s

hahahahah sämst

ArtistY sa:
BRA,

men vart var draget? ingen fart i editen alls, med den låten går de att göra en lite mer POWER edit
håller me om att man kunde göra n lite mer röjjig edit men det kanske kmr en till trailer då vi har allt material klart å så.. vem vet?

imorn blire bruket invitational me nåra inbjudna åkare.. mycke filmning kommer det bli men något stort hopp har vi inte men det ska bli en riktig 100% åkarglädje del i den kommande filmen..

åmg! fiet syynd men bra för mig! fick möta lulle på första head to headen iställe för dig!

ni som vill se hur det gick får kolla på hela filmen när den e klar.. litet hopp men det va kul ändåååe tyyyyp

den var nice. lite mer hopp och bättre vinklar. det var lite svårt att se alla hopp. lite mörkt, och lite för långt bort. hej

Snödjup

Tillbaka
Topp