pink monkey productions

hjertman

Ny medlem
pink monkey productions
ett nytt skidfilmsbolag har nu nått marknaden . pink monkey productions . filmandet har redan börjat. den färdiga filmen kommer att förhoppningsvis lanseras i höst.

arbetet är i full gång.

i sverige så finns det inte många skidfilmsbolag och nu så hoppas vi att detta ska ändra på saken. denna film kommer EJ att vara i downfilm anda . utan detta är 95% jibb och möjligan 5% friåkning. Det vi letar efter nu är sponsorer som ska kunna bidraga till detta projekt.

// mvh "pink monkey productions"

pink monkey productions
fy fan vad grymnt.. hört rykten om att ni ska ha ett samarbete med marcus hansen e det sant? jag menar han e ju så jevulskt grym så det e ju sjukt bra då..

finns det någon line upp på åkare?

hej

pink monkey productions
jo visst serru . marcus hansen kommer ju att vara med och samarbeta va. linen på åkarna . följande åkare är bokade:

Linus Norberg
Niklas Karlström
Olov Larsson
Christian Wiesner
Robin Rådenman
Simon Tjernström
en Friends del.

och en hel del människor som fortfarande är osäkra om dom ska vara med.

pink monkey productions
om vi har tur med kapitalet så kommer den att komma ut i september/novemer någon gång. om den inte lanseras så kommer den att komma ut på pink monkey productions oficella hemsida eller på www.sweski.com . det vet vi ännu inte .

men den kommer att lanseras på ett eller annat sätt.

pink monkey productions
hmm . mountain . har det gjorts en ricktig jibb film i sverige någon gång. det närmaste vi i sverige kommer till ett företag som gör jibb är the scanners ( norskt ) . så det är därför jag gör en jibbfilm . jag tror det finns mer jibbers i åldrarna 18-24 än storabergsåkare.

pink monkey productions
jaaaa fuck mountain skidåkning det är väl jevligt mycket enklare att filma. jibb e mycket roligare och svårare o filma finns också mer saker man kan göra som att variera klippen osv..

pink monkey productions
hansen> att jib e roligare må va hänt, men det är då absolut inte lättare att filma än mountain..filmar typ endast jib själv, och vet att det är bra mycke enklare att filma.. är ju iof mycket som spelar in på hur det ska va för att det ska bli lättfilmat..men över lag...

pink monkey productions
vadå serisöst filma mountain åkning e det svårare? då har du bara stått på någon platå på någon hopp o filmat jibb.. seriöst så är det det man gör när man filmar mountain. det ser du på alla stora filmer.. samma vinklar allla. däremot så finns det så mycket mer vinkalr att göra i jibb! du kan åka efter, åka före, stå bakom, stå framför, stå i skogen etc etc. i mountain hmmm få med hela linen och stå stilla. du verkar inte ha filmat så mycket jibb..

pink monkey productions
beror på om filmen kommer att säljas eller inte . men om den inet kommer att säljas så kommer den att komma ut på sidan .

4 dar kvar till trailern kommer ut . teasern sög . det vet jag.. jag som har gjort den ju . så det kommer att komma ut en trailer istället för teasern som ligger ute nu .

pink monkey productions
ännu några dagar kvar till trailern kommer ut . det blir lite mycket nu med red bull tävlingen här i åre . så det dröjjer lite till . håll ut ni som är intresserade .

pink monkey productions
ÄNTLIGEN SÅ FINNS DEN NYA TRAILERN UTE . MINST 20 GÅNGER BÄTTRE .

så nuja . den kommer att komma ut så snabbt som möjligt på www.sweski.com eller någon liknande sida.

Tillbaka
Topp